اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد؛

30 بانوی نخبه دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، 30 بانوی نخبه دشتستان تجلیل شدند.

30 بانوی نخبه دشتستان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان ‌در مراسم تجلیل از بانوان نخبه دشتستان اظهار داشت: دولت برای توسعه همه شهرها و روستاها تلاش می‌کند و توزیع عادلانه امکانات مهم‌ترین اولویت دولت است.
وی افزود: در دولت دهم بیشترین طرح‌های عمرانی در سطح مناطق محروم کلنگ‌زنی و یا اجرایی شده‌اند و این از افتخارات دولت است.
فرماندار دشتستان در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از نخبگان خاطرنشان کرد: توانمندی‌ها و انگیزه‌های قوی نخبگان ما را به تلاش وامیدارد که با برنامه‌ها و راهکارهای مناسب به دنبال تعالی حداکثری در خور شان مردم دشتستان باشیم.
خسروی با اشاره به شناخت قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها به عنوان هدف برگزاری این نشست تصریح کرد: سعی می‌کنیم با استفاده از قابلیت‌ها و وسعت دید نخبگان برای رسیدن به نقطه مطلوب برای نسل کنونی و آیندگان افق توسعه و تعالی این شهرستان را ترسیم کنیم.
وی بر انسجام نخبگان و فرهیختگان در جامعه تاکید کرد و افزود: نخبگان می‌توانند برای تعالی جامعه، مسئولان را همراهی و یاری کنند تا شاهد تعالی بیشتر استان و شهرستان باشیم.
فرماندار دشتستان توجه به همه حوزه‌ها و مناطق به ویژه محلات محروم و آسیب‌پذیر اجتماعی را در راس برنامه‌های کاری خود در دشتستان برشمرد و اضافه کرد: همه بخش‌ها و حوزه‌های کاری عمرانی و فرهنگی باید متوازن و همسطح سر و سامان داه شود و این مهم نیز نیازمند برنامه‌ریزی و مد نظر گرفتن زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود است.
خسروی اضافه کرد: از نخبگان انتظار داریم با ارائه طرح‌ها و نظرات و برنامه‌های ارزشمند، به توسعه و رشد شهرستان در تمام بخش‌ها کمک کنند.
در این آیین از بیش از 30 بانوی نمونه و نخبه دشتستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول