اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‏زایی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از پرداخت تسهیلات اشتغال‏زایی در این شهرستان با مشارکت صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغال‏زایی در فیروزکوه
اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به معرفی متقاضیان دریافت وام‌های اشتغال‏زایی به صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: 45 متقاضی معرفی شده به این صندوق، 506 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند و بقیه پرونده‌ها در دست بررسی قرار دارد.  
وی بر لزوم بررسی چگونگی امکان ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل‏کرده که بیشتر مسائل و مشکلات بیکاری شهرستان فیروزکوه مربوط به این دسته از افراد است، تاکید کرد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از پیگیری برای راه‏اندازی شعبه‌ای از بانک صادرات در روستای زرین‏دشت و شعبه بانک کشاورزی در شهر ارجمند خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای اخذ ضمانت بانکی به منظور پرداخت تسهیلات تکلیفی در شهرستان فیروزکوه ادامه دارد.

* بومی‏سازی نیروی کار در فیروزکوه
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه همچنین با تشریح اقدامات اجرایی صورت پذیرفته در قالب کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: برگزاری مستمر جلسات این کارگروه بر اساس جدول زمان‏بندی و هر ماه یک بار صورت می‌گیرد.  
اسفندیار از اخذ مستمر عملکرد ایجاد اشتغال تعهد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان فیروزکوه در سال جاری خبر داد و گفت: بومی‏سازی نیروی کار با تدابیر اتخاذ شده و در نظر گرفتن مواردی همچون جذب نیروی کار با اولویت معرفی‏شدگان بومی از سوی فرمانداری و اداره کار و امور اجتماعی شهرستان فیروزکوه و تلاش در راستای نهادینه‏سازی این امر در اولویت قرار دارد.
وی اشاره‌ای هم به نظام‏مند ساختن اطلاعات از طریق تهیه و ایجاد بانک اطلاعاتی بیکاران و شاغلان بخش‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و خدمات و نیز انواع تسهیلات تکلیفی دستگاه‌ها و بانک‌های عامل و شمار افراد دریافت‌کننده این تسهیلات به نظور جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌های احتمالی داشت.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه ادامه داد: به‏روز کردن اطلاعات دریافت‏کنندگان تسهیلات تکلیفی با اخذ اطلاعات از بانک‌های عامل و دستگاه‌های ذی‏ربط و خروج مغایرت‌های احتمالی از اطلاعات آن‌ها با هدف شفاف‏سازی و پیشگیری از رایزنی در اعطای تسهیلات نیز در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول