اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری مطرح کرد:

طلوع خورشید بیداری از افق حوزه‌های علمیه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: به زودی خورشید بیداری، عدالت محوری و دین مداری از افق حوزه‌های علمیه را در جهان مشاهده میکنیم.

طلوع خورشید بیداری از افق حوزه‌های علمیه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گردهمایی مبلغان و روحانیون استان بوشهر اظهار داشت: این امر با حضور روحانیت به پرچمداری رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود و این آغازی برای پایان ظلم تاریخی و مقدمه‌ای برای ظهور مهدی موعود (عج) است.
امام جمعه بوشهر گفت: بحران‌های فرهنگی زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم، چالش‌های فرهنگی فراوانی نیز پیش رو داریم و دفاع مقدس در جبهه‌های فرهنگی آغاز شده است.
صفایی بوشهری گفت: تهاجم فرهنگی در اشکال مختلف با استفاده از بالاترین داشته‌ها و یافته‌های فناوری غرب علیه ما فعال است.
وی افزود: تاکنون در تاریخ اسلام در جبهه‌های دین‌ستیزی علیه جبهه‌های دین مداری تهاجمی فرهنگی و شرایطی اینچنینی نداشته‌ایم.
صفایی بوشهری ادامه داد: فناوری برتر، منابع انسانی قوی، جغرافیای گسترده و سابقه تاریخی بالا ویژگی‌های غرب در جبهه های تهاجم فرهنگی است و روحانیت معزز به عنوان سردمداران جبهه دین مداری لازم است با یک سیره ولایتمدارانه در جغرافیای مورد لزوم حضور یابند و دفع تهاجم داشته باشند.
وی تصریح کرد: استان ولایتمدار بوشهر با جوهره ولایتمداری سراسر محبت به اهل بیت و در یک فضای مهم استراتژیک است.
امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در درون خود دارای ویژگی‌های بسیار پیچیده فرهنگی است و استانی است که می‌رود در عرصه پیشرفت تحول عظیمی یابد و از آن طرف در عرصه دین به‌ویژه مبارزه با استعمار است.
صفایی بوشهری یادآور شد: بوشهر پیشانی ایران اسلامی در عرصه توسعه و پیشرفت و دفاع مقدس فرهنگی است.
وی اضافه کرد: اوج تهاجم فرهنگی از طریق اندیشه‌های انحرافی وهابیت و مشابه آن توسط استعمارگران است و کانون این دفاع مقدس فرهنگی می‌تواند استان بوشهر باشد.
صفایی بوشهری اظهار داشت: از سوی دیگر شرایطی فراهم آمده که با تثبیت دفاع مقدس فرهنگی و حفظ موقعیت ویژه فرهنگی خودمان به یک تهاجم فرهنگی دست بزنیم و مباحث دینی براساس ولایتمداری به جامعه مان عرضه کنیم.
امام جمعه بوشهر گفت: حوزه‌های علمیه و کتاب‌های عالیه حوزه‌های علمیه و روحانیت ما بی نظیر است و در عرصه انسانی سرمایه‌های عظیمی داریم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول