اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فضای تعامل مدیران بوشهر در هیچ استانی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: فرصتی برای خدمتگزاری در استان بوشهر فراهم شده است که اینچنین فضایی در هیچ استانی نیست.

فضای تعامل مدیران بوشهر در هیچ استانی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش در گردهمایی مبلغان و روحانیون استان بوشهر اظهار داشت: فضایی که امروز بر استان بوشهر حاکم است، فضای همدلی، هماهنگی، صمیمت و یکدلی است و مسئولان این فرصت پیش آمده را برای خدمت بهتر به مردم غنیمت بشمرند.
وی افزود:  روحانیت معزز طلایه داران انقلاب اسلامی هستند و هماهنگی و همدلی این قشر با دیگر اقشار استان در نوع خود بی نظیر و بی‌بدیل است.
جهانبخش تصریح کرد: روحانیت الگوی همگان در انقلاب اسلامی هستند و روحانیت جایگاه ویژه‌ای در انقلاب و نظام دارد و انوار انقلاب اسلامی را به خارج از مرزهای کشور منتشر می‌کنند.
وی ادامه داد: روحانیون کارآمدی حکومت دینی را به رخ دشمنانی که به توسل به هر شیوه و توطئه‌ای تلاش می‌کنند ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را تبلیغ کنند، می‌کشند.
استاندار بوشهر بیان کرد: روحانیون به عنوان پیش قراولان نظام و انقلاب الگوی جاودانه تاریخ انقلاب اسلامی هستند و نسل‌های جوان الگوی ولایتمداری و انقلابی خود را از آنان می‌گیرند.
جهانبخش افزود: این پیش قراولی و جایگاه ویژه در انقلاب وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش روحانیت گذاشته است که امیدواریم با تدابیر مناسب این مسئولیت سنگین را انجام دهند.
وی با گرامیداشت هفته دولت یادآور شد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری دو عنصر جدانشدنی دولت‌های نهم و دهم است و ما به عنوان سربازان ولایت افتخار نوکری مردم را داریم و این فرصت را قدر میدانیم.
جهانبخش خاطرنشان کرد: هفته دولت هفته شکرگذاری به درگاه خداوند به خاطر همه نعمت‌های ارزشمندی است که امروز ایران اسلامی از آنها برخوردار است.
استاندار بوشهر گفت: امروز وظیفه همه در تداوم راه شهدا و امام راحل پیروی از منویات مقام معظم رهبری و بر مدار ولایت بودن است.
وی اظهار داشت: هر کس در هر پست و مقامی از این مسیر کوچکترین خروجی کند بدون شک نابودی او محقق می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول