اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

عزت انقلاب ما در شهادت شرافتمندانه است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: عزت انقلاب اسلامی ما در شهادت شرافتمندانه و آبرومند بوده و باید همین مسیر ادامه پیدا کند.

عزت انقلاب ما در شهادت شرافتمندانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور و یادواره شهدای دولت که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد مردم در مسجد قدس اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب پایه‌هایی چون معنویت، ارزشمداری، شهادت‌طلبی و عدالت‌محوری دارد که به خاطر هر یک از این اصول دشمنان ما روزافزون علیه این نظام اقدام به ترفند و توطئه می‌کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر زندگی و تلاش صادقانه آنها را به صورت ساده‌زیستی و همراه با خداترسی یادآور شد و تصریح کرد: خدمتی که این شهدا به نظام اسلامی ما کردند خدمتی ماندگار و جاودانه است که سرسلسله آن عدالت‌محوری و ساده‌زیستی است.
صابری خاطر‌نشان کرد:‌ دشمن زبون امروز ناگزیر از هر دری تمام ظرفیت و توان خود را به کار گرفته است تا از منفذها و شیوه‌های مختلف به این نظام ضربه وارد کند در حالی که از بصیرت رهبری این امت و آگاهی مردم ایران بی‌اطلاع و ناآگاه است.
استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود فرمایش اخیر مقام معظم رهبری را خطاب به مسئولان نظام بیان کرد و ادامه داد: ما بدون دعوا و درگیری و ایجاد تنش در جامعه سعی کنیم نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم که در این بین نباید نقاط ضعف برجسته و معلوم‌تر از نقاط قوت باشد چرا که حرکت دولت خدمتگزار در مسیر رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها است.
وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارایه عملکرد از سوی مسئولان استانی و کشوری اعلام کرد و گفت:‌ ما نباید از انتقادها و نقدهای دلسوزانه برنجیم چرا که اصلاح و پیشرفت ما در برطرف کردن این ضعف‌ها و نقصان‌ها است.
صابری در ادامه اضافه کرد:‌ در یک سال گذشته بیش از 631 طرح اعم از عمرانی، تولیدی و زیربنایی در این استان افتتاح شده که بخش مهمی از آنها در روستاها و مناطق محروم و دورافتاده بوده است.
به گزارش فارس، ‌استاندار اردبیل همچنین با حضور در یادواره 65 شهید والامقام بخش سبلان شهر سرعین با تجلیل از ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای ما سند آبروی نظام هستند و امروز ما به سیره و روش آنها در عمل و بیان نیازمند هستیم.
وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان تمثال خدمتگزاران بی‌منت گرامی داشت و تصریح کرد:‌ شهیدان رجایی و باهنر به موقع و مناسب این انقلاب را از دست منافقان و برخی کوردلان منحرف نظیر بنی‌صدر نجات دادند و زمینه‌ساز شکل‌گیری دولتی شدند که مبنای آن اسلام، معارف دین، ارزش‌ها و تبعیت از فرامین ولی امر بوده است.
صابری تبعیت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری حرکت شهدا و ایثارگران توصیف کرد و اظهار داشت: شهدای ما همیشه و در طول تاریخ نشان دادند که این انقلاب و ارزش‌های آن برای همیشه جاودانه مانده و رنگ ابدیت به خود می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول