اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اقدام جدی انجام میشود؛

پلمب تعداد زیادی کبوترفروشی در مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش مشهد از پلمب تعداد زیادی کبوترفروشی توسط ماموران شهرداری این منطقه درروزهای گذشته خبر داد.

پلمب تعداد زیادی کبوترفروشی در مشهد
احمد محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این که این اقدام در نوع خود یک ابتکار
بی‌نظیر در عرضه مدیریت شهری است، اظهار داشت: این کار با هدف سازماندهی مشاغل مزاحم در منطقه شش شهرداری مشهد صورت پذیرفته است.
وی با تاکید بر این مطلب که افزایش رضایت‌مندی مردم هدف مسئولان شهری است، افزود: در همین راستا این اقدامات در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.
شهردار منطقه شش مشهد به اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها اشاره کرد و متذکر شد: مطابق با این قانون یکی از مهمترین وظایف این ارگان‌‌ها مقابله با مشاغل مزاحم مردم است.
وی اعلام کرد: در شهر امام رضا (ع) نیز فعالیت چنین مشاغلی به هیچ وجه زیبنده نیست.
محبی یادآور شد: طبق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و دراجرای دستور مقام قضایی با همکاری نیروی انتظامی و اجراییات منطقه 6 این جمع آوری صورت گرفت.
وی بیان داشت: در همین راستا نسبت به جمع‌آوری کبوتر فروشان خیابان صدر 1تا 17شهریور 12، تعداد مغازه‌های این مشاغل مزاحم و غیربهداشتی جمع‌آوری و پلمب شد.
شهردار منطقه شش مشهد با بیان این که این منطقه یکی از ورودی‌های حرم مطهر رضوی است، گفت: تاکنون این گونه مشاغل مزاحم، سبب نارضایتی‌های زیادی برای مجاوران و زائران این حریم ملکوتی شده بود.
وی به علت جمع آوری این واحدها اشاره کرد و متذکر شد: مزاحمت این‌گونه مشاغل و شکایات شهروندان در ارتباط با تجمع اراذل و اوباش با توجه به ورودی حرم مطهر این واحدهای مزاحم و غیربهداشتی پلمب شد.
محبی تصریح کرد: همچنین پس از جمع‌آوری این واحدها تمام کبوتران دسته‌بندی و به سازمان محیط زیست خراسان رضوی تحویل داده شد.
وی با بیان این که در سنوات قبل نیز به این واحدهای کبوترفروشی اخطارهای لازم برای جمع‌آوری داده شده بود، توضیح داد: با این حال این واحدها به این‌گونه ابلاغیه‌ها بی‌توجهی کردند.
شهردار منطقه شش مشهد خاطرنشان کرد: این واحدهای غیر مجاز کبوتر فروشی در دو مرحله پلمب شد و سپس جمع آوری کبوتران صورت گرفت.
وی اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشت و مزاحمت‌های مجدد واحدهای فوق از طریق مقام انتظامی و قضایی پلمب شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول