اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90 صورت می‌گیرد؛

اجرای آبیاری قط‏ره‏ای در 16 هزار هکتار از اراضی تهران

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران از اجرای طرح‏های آبیاری تحت فشار در 16 هزار هکتار از اراضی این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

اجرای آبیاری قط‏ره‏ای در 16 هزار هکتار از اراضی تهران
نعمت‏الله ترکی در حاشیه افتتاح طرح‏های عمرانی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: همت و تلاش مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و استان تهران برای اجرای طرح‏های کشاورزی ستودنی است.
وی رویکرد مسئولان استان تهران درباره مباحث حمایت از بخش کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مسئولان استان تهران با رویکردی مثبت به امور کشاورزی بها خواهند داد تا توسعه این صنعت به پیشرفت و ایجاد فرصت‏های اشتغال در استان تهران منتهی شود.
ترکی با اشاره شعار روزهای نخست مدیریت جدید جهاد کشاورزی استان تهران عنوان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی استان تهران در روزهای نخست با شعار یک مساوی 50 تمام مسئولان را غافلگیر کرد.
معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران ادامه داد: امروز شعار روزهای نخست مدیریت جهاد کشاورزی استان تهران و پیمودن راه 50 ساله در یک سال در برخی پروژه‏های زراعی قابل رویت است.
وی احداث مراکز نگهداری محصولات کشاورزی را از جمله طرح‏های در حال اجرای استان تهران دانست و افزود: وجود مراکز سردخانه‏ای در قطب‏های زراعی استان تهران از جمله اموری است که در دستور کار بخش‏های کشاورزی استان تهران قرار دارد.
ترکی با تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای نمود تلاش‏های دولت برای ارائه خدمات به مردم شریف این مرز و بوم اسلامی است، بنابراین از این فرصت استفاده کرده و هفته دولت را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک می‌گویم.
انتهای پیام/ج30
   
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول