اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی تالش:

سرانه فضاهای ورزشی ‌تالش افزایش چشمگیری یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی تالش گفت: سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرستان تالش در دولت نهم و دهم افزایش چشمگیری یافته است.

سرانه فضاهای ورزشی ‌تالش افزایش چشمگیری یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، افخم حمدالله‌پور در مراسم افتتاح سالن چند منظوره این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: تالش دارای بیش از 7 هزار ورزشکار ساماندهی شده است که دارای بیمه ورزشی هستند.
وی افزود: احداث سالن‌های ورزشی تالش در پنج  سال اخیر جهش بسیاری داشته است و شاهد توسعه مکان‌های ورزشی هستیم.
این مسئول با اشاره به اینکه امسال ورزشکاران تالش در میدان‌های استانی، کشوری و بین‌المللی خوش درخشیدند، گفت: این مسئله نشان دهنده وجود استعدادهای بکر ورزشی در تالش است. 
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها برای به فعل در آمدن نیاز بالقوه انسان به ورزش، توسعه و گسترش مراکز ورزشی است.
حمدالله‌پور اظهار داشت: با توجه به جمعیت و وسعت زیاد شهرستان، برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان نیاز به احداث مراکز تفریحی و ورزشی برای بهره‌وری عادلانه شهروندان احساس میشود.
وی با بیان اینکه شهرها با توجه به رشد جمعیت و نیاز سنین مختلف نیازمند فضاهای ورزشی مناسب و ایده‌ال مطابق با استاندارهای ملی هستند، یادآور شد:نخستین گام برای توسعه ورزش بین اقشار مختلف اشاعه فرهنگ ورزش همگانی برای سلامت جسم و روان است.
رئیس تربیت‌بدنی تالش، ورزش را ضامن سلامتی و از عوامل موثر در تأمین نشاط، پویایی، تحرک و خودباوری جامعه توصیف کرد و افزود: جامعه، زندگی و انسان سالم از اهداف اصلی هر توسعه‌ای است و ورزش یکی از مهم‌ترین ابزارهای تأمین کننده این اهداف به شمار میرود. 
حمدالله‌پور با اشاره به اهتمام دولت به بحث ورزش اذعان داشت: در دولت نهم و دهم سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: کسب نشاط و شادابی، مقابله با بیماریهای مختلف، جلوگیری از گسترش ناهنجاریها و بزه‌کاریهای اجتماعی، مقابله با اعتیاد، ایجاد امید و ارتقای بهره‌وری از نتایج سرمایه‌گذاریهای مادی و معنوی برای گسترش ورزش همگانی است که برای این موضوع همکاری سازمان‌ها، نهادها و اداره‌های مختلف دولتی و خصوصی را میطلبد. 
رئیس تربیت بدنی تالش، حفظ سلامت، رشد و تقویت قوای جسمانی، آمادگی برای فعالیت‌های دفاعی، کسب شادابی و نشاط و دستیابی به موفقیت در وظایف شغلی و حرفه‌ای را از اهداف مهم تربیت بدنی در زندگی انسان دانست.
وی، عشق، ایمان و اعتقاد راسخ به مبانی ارزشی و پهلوانی را از خصوصیات مهم جامعه ورزش نامید و عنوان داشت: از این حیث اهداف جامعه ورزش و ورزشکاران بسیار شبیه به هدف‌های فرهنگ پر بار ایثار و شهادت است و ورزشکاران در قالب مسابقات ورزشی باید ترویج این فرهنگ را فراتر از مرزها گسترش دهند. 
در پایان این مراسم و با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ورزشکاران، سالن ورزشی چند منظوره سیدنیکی تالش با زیربنای یک‌هزار و 331 مترمربع و با اعتبار 520 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول