اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان‌:

عید فطر روز پیروزی مومن بر هواهای نفسانی است ‌

خبرگزاری فارس: در پیامی مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان عید سعید فطر را به همه ملت ایران به خصوص مردم لرستان تبریک گفته و از این عید به عنوان روز پیروزی مومن بر هواهای نفسانی یاد کردند.

عید فطر روز پیروزی مومن بر هواهای نفسانی است ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب‌الله دهمرده آمده است، عید فطر عید جهاد اکبر و روز پیروزی انسان‌های مومن و خداجو در غلبه بر امیال درونی و هواهای نفسانی است.
در ادامه این پیام آمده است، اینک که خداوند متعال یکبار دیگر توفیق طاعت و بندگی را در ماه مبارک رمضان نصیب همه مسلمانان جهان نمود و هم‌استانی‌های خداجو و مومن لرستانی نیز پس از یک ماه عبادت خالصانه در مبارزه با هواهای نفسانی و امیال درونی از آزمون سربلند برون آمده و روح جان را در چشمه زلال طاعت و معرفت طلا داده‌اند، شایسته است به شکرانه این توفیقات و نعمت‌های الهی بر آستان اقدس سر تعظیم فرود آوریم.
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان افزوده شده، اینجانب‌ها ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان مومن و خداجو فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم خداجو، مومن و روزه‌دار لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق بیش از پیش و مستمر همه مردان و زنان ولایت‌مدار و شریف لرستان را در انجام فرایض دینی و عمل به تکالیف دینی و الهی در زمینه تعالی و تکامل از خداوند سبحان مسئلت می‌کنیم.
این پیام در ادامه آورده است، امید است در سایه الطاف لایزل حضرت حق در سال جهاد اقتصادی به صورت متحد، هماهنگ، همدل و همراه تلاش، جدیت و کوشش را سرلوحه کار خود قرار داده تا در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راه سربلندی و اعتلای لرستان عزیز موفق باشید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول