اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دولت نهم و دهم برای خدمت بیمنت به مردم مسابقه گذاشته است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: دولت نهم و دهم برای خدمت بیمنت به مردم مسابقه گذاشته است.

دولت نهم و دهم برای خدمت بیمنت به مردم مسابقه گذاشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، گفت: رهبر معظم انقلاب به پیروی از آرمان‌های والای امام راحل در اعتلای نام ایران اسلامی، همواره بر اخلاص عمل، کار صادقانه و خدمت بیمنت و مخلصانه به مردم تاکید دارند و مردم را صاحبان اصلی انقلاب میدانند.
وی افزود: متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم ارزش‌ها و ویژگیهای بارز و مثبت مقام معظم رهبری به عنوان یک شخصیت مدیر، مخلص و انقلابی را آن‌گونه که شایسته است تبیین و تعریف کنیم.
‌استاندار لرستان گفت: ‌پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی تنها راه سعادت و بهروزی کشور و ملت است.
وی با اشاره به اینکه ساده‌زیستی، اخلاص در عمل، خدمت بی‌منت به مردم اظهار داشت: از دیگر عوامل مهم در زمینه تلاش برای توسعه و پیشرفت استان، همدلی و هماهنگی برای خدمت بیمنت و خالصانه به مردم است که این اصل یکی از مهم‌ترین ویژگیها و شاخص‌های شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم است.
استاندار لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: شهید رجایی را با مشخصه و ویژگی خاصی به نام مردمی بودن می‌شناسند.
وی یادآورشد: خدمت خالصانه برای جلب رضای خدا و زمینه‌سازی برای رفاه و آسایش عموم مردم به ویژه اقشار محروم و کم درآمد، مهم‌ترین اصل برای یک مدیر موفق و برجسته است. 
دهمرده در ادامه به ویژگی دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: دولت نهم و دهم برای خدمت بیمنت به مردم مسابقه گذاشته است.
استاندار لرستان در ادامه گفت: امروز تعامل، همدلی و وحدت در استان لرستان به یک فرهنگ تبدیل شده که خروجی این مهم نیز کارهای غیرممکنی است که به ممکن تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه باید خدمت بیمنت به مردم و عشق ورزیدن به اقشار مختلف از اصول اولیه کارها و برنامه‌های ما باشد، اظهار داشت: تمام کارهای بزرگی که در لرستان در حال انجام است همه آن‌ها با تعامل و همدلی همه دستگاه‌های اجرای صورت گرفته است.
استاندار لرستان در ادامه به طرح‌های بزرگ در دست اقدام لرستان اشاره کرد و گفت: امروز در سایه ایجاد همدلی، وفاق و همراهی در سطح مدیران، مسئولان، نمایندگان و دلسوزان استان لرستان، شاهد تحقق برنامه‌ها و اهدافی هستیم که زمینه‌ساز عمران و آبادانی این دیار شده است.
وی به اجرایی شدن طرح مهم و بزرگ راه آهن لرستان، اجرای طرح سد بزرگ معشوره، رشد 22 پله‌ای استان لرستان به لحاظ میزان اعتبارات عمرانی استانی در سال 90و .... در سال جاری اشاره کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول