اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

نهاوند بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در استان همدان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: نهاوند بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در استان همدان دارد.

نهاوند بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در استان همدان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌ در شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار داشت: قبول طاعات، عبادات انسان منوط به اخلاص در عمل و تلاش برای رضای خداست.
وی محور وحدت در جامعه را وجود ولایت فقیه نامید و ادامه داد: هر اندازه که از این موهبت الهی که بر ایران اسلامی ارزانی شده است حمایت شود پیروزی و سربلندی کشور و نظام اسلامی خواهد شد.
امام جمعه شهرستان نهاوند به فلسفه وجودی مراسم هفته دولت در کشور افزود: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از آن جا به هفته دولت نامیده شده است که در این هفته بتوان علاوه بر احترام به مقام این شهدای گرانقدر خدمات نظام را به مردم بازگو کرد.
وی به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و ابراز داشت: ساده‌زیستی، تعبد، پایبندی اصول و مبانی اسلامی، پایبندی به ارزش‌ها، توجه به نماز اول وقت و همچنین مردم‌داری و توجه ویژه به مشکلات مردم به خصوص محرومان از مهمترین ویژگی‌های این شهیدان گرانقدر است.
مغیثی افزود: مدیر  خوب باید پرکار و کم‌خرج باشند بنابراین توجه به رعایت ساعات کاری باید مورد توجه مسئولان ادارات قرار گیرد.
فرماندار نهاوند از کسب مقام نخست شهرستان در زمینه صدور پروانه کسب و تأسیس واحدهای صنعتی استان توسط نهاوند خبر داد و گفت: تاکنون 66 درصد تعداد پروانه‌های کسب و صادر شده بخش صنعت و معدن استان متعلق به نهاوند است.
اسماعیل زارعی‌کوشا به ایجاد 24 درصد اشتغال استان در بخش صنعت و معدن در نهاوند اشاره کرد و ابراز داشت: بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان در سال 89 تا 90 در نهاوند بوده است.
وی با انتقاد شدید از به طول انجامیدن برخی پروژه‌های عمرانی در نهاوند افزود: متأسفانه برخی پروژه‌هایی که انتخاب پیمانکاران آنها از وظایف نهاوند نیست و توسط استان و یا وزارتخانه انتخاب شده‌اند سبب شده‌اند تا پول بیت‌المال به هدر برود.
فرماندار نهاوند به عدم رعایت مدت زمان تعیین شدن برای اتمام کتابخانه‌های شهرهای گیان، برزول و یا فیروزان نیز انتقاد شدید کرد و ابراز داشت: با مسئولان و پیمانکاران خاطی برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول