اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ارتش ولایت را در قلب خود پذیرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایت را در عمق قلب خود پذیرفته است.

ارتش ولایت را در قلب خود پذیرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ‌در نشست با فرماندهان یگان‌های جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: تمام موفقیت‌های دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در سایه امنیت به دست آمده است.
وی تصریح کرد: اگر امنیت برقرار نبود، پیشرفت مطلوبی در کشور حاصل نمی‌شد و در صورتی که امکاناتی هم ایجاد می‌شد، تمام آن‌ها را به دست خودمان تخریب می‌کردیم.
نجار خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های دولت‌های متفاوت در جمهوری اسلامی به ویژه در دولت‌های نهم و دهم مرهون امنیت است که به دست رزمندگان و فرماندهان محقق شد.
وی با بیان اینکه هر کدام از حوادث و توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ‌علیه انقلاب صورت گرفته است از جمله جنگ تحمیلی و حادثه‌های سال 60، به تنهایی می‌توانست یک دولت را ساقط کند، اذعان داشت: اما نیروهای مسلح و اقشار مختلف و در راس آن ارتش جمهوری اسلامی در مقابل این حادثه‌ها ایستادند و از کیان کشور دفاع کردند.
نجار بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود از انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع می‌کند.
وی افزود: در روزهایی که حکومت شاهنشاهی حکومت نظامی را اعلام کرد، ارتش وفاداری خود را به ملت و امام خمینی (ره)‌ اعلام کرد.
نجار اذعان داشت: ثبات و پایداری انقلاب اسلامی ایران مرهون رهبری حکیمانه و با بصیرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به سخن امام راحل ابراز داشت: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد.
استاندار کرمان از فرماندهان ارتش به منظور برقراری امنیت قدردانی کرد و ابراز داشت: ارتش رهبری را در عمق قلب خود پذیرفته است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی در این نشست اظهار داشت: با توجه به آمارهای ارائه شده توسط دولت‌های نهم و دهم کشور رو به پیشرفت است.
امیر نادر علیدوست با همکاری خود با استاندار کرمان در زمان مسئولیت وی در استان کردستان اشاره و بیان داشت: نجار تلاش بسیاری را برای برقراری امنیت، پیشبرد امور اقتصادی، اجتماعی و برطرف کردن مشکلات مردم در استان‌های مرزی انجام داد.
وی با توجه به موفقیت‌های ایران در منطقه و جهان ابراز داشت: پیشرفت‌های کشور سبب خشنودی و سرافرازی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول