اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

طلب 300 میلیارد ریالی شهرداری تبریز از ادارات دولتی

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت:‌ امروز شهرداری تبریز بالغ بر 300 میلیارد ریال از ادارات و سازمان‌های دولتی طلب دارد و طبق قانون باید اینها پرداخت شوند،

طلب 300 میلیارد ریالی شهرداری تبریز از ادارات دولتی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: از بابت یارانه‌های بلیت شرکت واحد و نیز بسته‌های حمایتی موضوع هدفمندی یارانه‌ها هم طی پنج ماه گذشته هیچ اعتباری پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که مهرماه به عنوان فصل بازگشایی مدارس و اوج تقاضای سفرهای درون‌شهری از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی در راه است،

* بلاتکلیفی در مصوبات دولت در حوزه شهرداری‌
نوین اضافه کرد: ‌از مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهوری نیز که سه سال قبل انجام شد هم مطالباتی داریم که آنها هم بلاتکلیف هستند، مطالباتی که چند‌ بار مطرح کرده‌ایم اما همچنان بلاتکلیف هستند.
شهردار تبریز گفت: ‌در این میان صرف بیان این که هیچ مشکلی وجود ندارد درست نیست و مسئولان باید به جای توصیه و ابراز همدردی، حمایت عملی خود را در پیگیری این مطالبات نشان دهند.
وی همچنین با اشاره به جلسه چندی پیش خود و معاونان شهرداری با استاندار آذربایجان شرقی و معاونان وی در خصوص مطالبات و مشکلات شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در این جلسه استاندار محترم بر لزوم پیگیری و تعیین تکلیف این مطالبات به منظور حل مشکلات مدیریت شهری تبریز تأکید و دستورات لازم را به مسئولان و متولیان امر صادر و تأکید کردند که مدیران مربوطه نسبت به پی‌گیری مطالبات مذکور و پرداخت به موقع و سریع حق و حقوق شهرداری اقدام عملی انجام دهند، صمن این که ایشان توجیهات عوامل زیرمجموعه را در این خصوص قابل قبول ندانستند.
‌وی در ادامه با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص ادعا خوانده شدن مطالبات شهرداری تبریز از مسئولان افزود: متأسفانه در برخی از سایت‌های خبری مشاهده کردم که درخواست پیگیری مطالبات شهرداری از مسئولان، ادعا تلقی و عنوان شده، در حالی که باید اعلام کنم که این مطالبات نه تنها ادعا؛ بلکه تماما مصوبات مربوط به سفر ریاست جمهوری و نیز مطالبات معوقه شهر و شهرداری تبریز از مسئولان است که ما نسبت به دریافت و تخصیص آن‌ها تلاش می‌کنیم و هیچ خواسته‌ای بجز مطالبات و حق و حقوق قانونی شهرداری و شهروندان تبریزی نداریم.
شهردار تبریز افزود: ما این مسائل را در جلسه اخیر هم مطرح کردیم و آقای استاندار هم پس از بررسی مسائل، تصمیم‌گیریهای لازم را اتخاذ و به عوامل زیرمجموعه خود ابلاغ کردند.
‌وی در عین حال با اشاره به برخی اخبار منتشره مبنی بر این که  استاندار آذربایجان شرقی خواستار حضور مداوم شهردار تبریز در این جلسه با معاونان استانداری به منظور آگاهی بیشتر از روند مباحث مربوط به حوزه کاری شهرداری شده است، خاطرنشان کرد: در خصوص حضور پر‌رنگ اینجانب در جلسات استانی اعلام کردم باید پیگیریها نتیجه‌بخش باشد، هر چند برخی جلسات با وجود پیگیریهای انجام یافته، نتیجه‌ای نداشته و حتی بعضا به محل اختلاف تبدیل شده‌اند؛ مخصوصا در حوزه مربوط به شهرداری حرف و حدیث‌ها زیاد است.
نوین ابراز امیدواری کرد، ان‌شاالله با حضور جدی عوامل شهرداری و پیگیریهای عملی مدیران مربوطه نتایج مثبتی در خصوص مطالبات شهرداری تبریز حاصل شود تا در فرصت خدمتگزاری به جای سخنرانی برای آبادانی شهر تبریز کار عملی از خود نشان دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول