اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تربیتی بسیج:

رعایت حجاب‌ در مکتب مقدس اسلام ‌یک امر ارزشی است

خبرگزاری فارس: حجاب را یکی از ارزشمندترین ارزش‏ها خواند و گفت: رعایت حجاب و حفظ عفاف به عنوان یک امر ارزشی در مکتب مقدس اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

رعایت حجاب‌ در مکتب مقدس اسلام ‌یک امر ارزشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، فخرالسادات طباطبایی در جلسه طرح ابرار حوزه بنت‌الرسول شهرستان گرمسار که با حضور شورای حوزه در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، اظهار داشت: حجاب ارزش است نه محدودیت و زنان ایرانی باید به خاطر داشتن این ارزش به خود و جامعه خود افتخار کنند.
وی یکی از راهکارهای گسترش حجاب را تبیین دیدگاه اسلام در خصوص عفاف و حجاب  دانست.
این کارشناس بیان فلسفه، احکام و دستاوردهای مثبت رعایت آن در جامعه متناسب با شرایط سنی جوانان و نوجوانان با شیوه‏های جذاب را از جمله راهکارهای گسترش این فرهنگ عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: توجه دادن به رعایت حجاب و نیز باور پوشش نه به عنوان یک اجبار اجتماعی بلکه به عنوان یک ارزش انسانی، دینی، معنوی و یک باور قلبی برای مصونیت از زشتیها و آسیب‏های اجتماعی بسیار مؤثر است.
طباطبایی بیان داشت: زن مظهر آفرینش است و حجاب علامت ترقی است و زن برهنه زن عقب‌مانده است.
وی با بیان اینکه حجاب بهترین وسیله‌ای است که زن را از خطر بیگانه حفظ می‌کند، افزود: رعایت حجاب و حفظ عفاف به عنوان یک امر ارزشی در مکتب مقدس اسلام مورد توجه قرار گرفته است و زن میتوانند جایگاه و شأن واقعی خود را در پناه عفاف بیابد و به درجات متعالی دست یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول