اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلنگ احداٍث دانشگاه پیام‌نور الشتر به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت و با حضور امام جمعه و فرماندار الشتر، رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان و جمعی از مسئولان محلی کلنگ احداٍث مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز الشتر به زمین زده شد.

کلنگ احداٍث دانشگاه پیام‌نور الشتر به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان ‌در مراسم کلنگ‌زنی احداٍث دانشگاه پیام‌نور الشتر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: برای احداث مجتمع فرهنگی الشتر مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، که از محل بودجه سازمان مرکزی بر‌اساس تیپ مجتمع فرهنگی احداث می‌شود.
حسن علیزاده در خصوص مساحت زیربنایی این پروژه اظهار داشت: مساحت زیربنایی این پروژه 401متر مربع است، که امیدواریم در نوروز 91 به بهره‌برداری برسد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان در ادامه  از آغاز عملیات ساخت 9 نمازخانه در مراکز دانشگاه پیام‌ نور استان خبر داد. 
علیزاده افزود: سه باب از این نمازخانه‌ها در مراکز پیام ‌نور نورآباد، دورود و خرم‌آباد با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع استانداری لرستان احداث میشود.
وی اظهار داشت: هزینه دو نمازخانه دیگر نیز 4 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه پیام‌‌نور استان تأمین می‌شود و مابقی نمازخانه‌‌ها نیز از طرف سازمان مرکزی دانشگاه پیام ‌نور تأمین اعتبار می‌شود.
وی احداث کانون‌های فرهنگی بسیج در سطح مراکز دانشگاه‌های پیام ‌نور را از دیگر برنامه‌‌های این دانشگاه برای سال ‌جاری عنوان کرد و گفت: این کانون‌‌ها از محل اعتبارات سپاه و بسیج و دانشگاه پیام ‌نور ساخته میشود.
در ادامه سر ناظر عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان در خصوص ویژگی این پروژه گفت: این پروژه دارای یک باب نمازخانه و همچنین یک کتابخانه است، که جدیدترین متد و تکنولوژی روز کشور در ساخت این استفاده می‌شود.
پژمان اکبری همچنین گفت: با توجه به طرح تیپ دانشگاهی ساخت مجتمع‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور این مجتمع نخستین مجتمع فرهنگی است که عملیات ساخت آن آغاز شده است.
در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور الشتر گفت: دانشگاه پیام نور الشتر از دانشگاه‌های باسابقه لرستان است، ولی متأسفانه تاکنون از نظر توسعه فضاهای  آموزشی توسعه مطلوبی نداشته که به دلیل توجه خاص  مسئولان  دانشگاه پیام نور استان به این دانشگاه برای تأمین اعتبار این مجتمع فرهنگی تشکر می‌کنیم.
نصرت الله عابدینی اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی و میمنتی هفته مبارک دولت این پروژه کلید خورده که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول