اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشریح اقدامات ستاد هدفمندکردن یارانه‌ها در مازندران؛

شعبان‌زاده: 230 میلیارد ریال تسهیلات انرژی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران از پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات انرژی بعد از اعمال قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد.

شعبان‌زاده: 230 میلیارد ریال تسهیلات انرژی پرداخت شد
محمود شعبانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با ارائه گزارش عملکرد ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها در طی هفت ماهه اجرا شدن این قانون در کشور اظهار داشت: در طی چند مرحله اجراشدن قانون هدفمندکردن یارانه 975 هزار و 58 خانوار فرم را تکمیل کردند که جمعیتی معادل 3 میلیون و 18 هزار و 558 نفر را شامل میشود که حضور معادل 99.4 درصد جمعیت در فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را دربر دارد.

 
* بررسی پرداخت یارانه‌ خانوارهای بدسرپرست
وی در مورد یارانه خانوارهای بدسرپرست بیان داشت: بررسی پرداخت یارانه‌ خانوارهای بدسرپرست در ساختمان معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران بررسی میشود.
این مسئول در مورد تاثیرگذاری قانون هدفمندکردن یارانه در واحد‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: قبل از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها 31 هزار و 9 واحد صنعتی فعال و 68 واحد صنعتی غیرفعال در استان وجود داشت.
 
 
* واحدهای فعال بعداز هدفمندی به 3220 واحد رسید
 شعبانزاده ادامه داد: بعداز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تعداد واحدهای فعال استان به 3 هزار و 220 واحد رسید.
وی با اشاره به ثبت‌نام 2 هزار و71 واحد صنعتی برای دریافت طرح‌های حمایتی قانون هدفمندکردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: یکهزار و 339 واحد صنعتی کد رهگیری دریافت کردند.
رئیس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران تعداد واحد‌های تاثیرپذیر از هدفمند کردن یارانه‌ها را 248 واحد عنوان کرد و ادامه داد: 14 واحد ثبت‌نام شده غیرفعال هستند.
 
 
* پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات انرژی
وی با اعلام اینکه از 195 واحد ثبت‌نام‌کننده 163 واحد به بانکهای استان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که 119 واحد منجر به عقد قرارداد شد، تصریح کرد: 230 میلیارد ریال تسهیلات انرژی به واحدهای معرفی شده از طریق بانکهای عامل پرداخت شد.
شعبان‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده بخش کشاورزی در قانون هدفمندکردن یارانه‌ها اضافه کرد: بخشی از نیاز دامداران و پرورش‌دهندگان طیور با پرداخت یارانه به مبلغ 123 میلیارد و 37 میلیون ریال پرداخت شد و مبلغ 465 میلیارد و 93 ریال نیز از طریق تسهیلات قابل جبران است.
 
 
* ارسال 272 پرونده مرغداریها برای دریافت تسهیلات
وی در پایان با اشاره به ارسال 272 پرونده مرغداریها برای دریافت تسهیلات بیان داشت: 40 درصد از پرونده‌ها بالاتر از ظرفیت معرفی شدند که پس از بررسی پرنده‌ها به 65 واحد 43 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
به گزارش فارس، بقیه اقدامات ستاد هدفمندکردن یارانه‌ها در مازندران در روزهای آینده اطلاع‌رسانی میشود.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول