اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

8 پروژه عمرانی در منوجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از هفته دولت 8 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش آسمینون و مرکزی شهرستان منوجان به بهره‌برداری رسید.

8 پروژه عمرانی در منوجان بهره‌برداری شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در هفتمین روز از هفته دولت هشت پروژه عمرانی و خدماتی در بخش آسمینون و مرکزی شهرستان منوجان بعد از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.
جهانگیر تشکری فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در بخش آسمینون یک طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و یک طرح خدماتی خیابان‌های جنت، حافظ، سعدی و بلوار اندیشه با اعتبار 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری نودژ به بهره‌برداری رسید. 
وی تصریح کرد: دو طرح بهداشتی شامل خانه بهداشت در روستاهای عباس‌آباد با جمعیت 215 خانوار و با اعتبار 367 میلیون ریال و زیربنای 82 متر مربع از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و راه‌اندازی خانه بهداشت روستای سالار آباد دارای 116 خانوار و 500 نفر جمعیت صورت گرفت.  
تشکری بیان داشت: در بخش راه و ترابری افتتاح پل دهستان بجنگان با سه دهنه پنج متری به عرض 9 و طول 20 متر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و قطعه اول جاده بجنگان غریب ‌آباد به طول 22 کیلومتر که قطعه اول آن به طول شش کیلومتر زیرسازی و آسفالت شده که اعتبار آن 8 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد راهبردی است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: یک واحد خانه مددجویان بهزیستی با زیربنای 65 متر مربع و اعتبار 150 میلیون ریال با تمام امکانات از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در دهستان بجنگان افتتاح شد. 
تشکری ابراز داشت: در بخش مرکزی آبرسانی به دو روستای زنبور آباد و شیطکان، لوله‌گذاری، خط انتقال و خطوط شبکه داخلی پنج کیلومتر حجم مخزن ذخیره آب 100 متر مکعب با یک حلقه چاه و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی که 70 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول