اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر کل ‌نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان‌:

تعهدات خیرین مدرسه‌ساز لرستان 349 میلیارد ریال است‌

خبرگزاری فارس: مدیر کل ‌نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان‌ گفت: تعهدات خیرین مدرسه‌ساز لرستان 349 میلیارد ریال است‌.

تعهدات خیرین مدرسه‌ساز لرستان 349 میلیارد ریال است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار الیگودرز و جمعی از مسئولان الیگودرز یک مدرسه 12 کلاسه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
مدیر کل ‌نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان‌ در مراسم بهره‌برداری از یک مدرسه 12 کلاسه در الیگودرز گفت: این مدرسه که دارای، آزمایشگاه، سایت کامپیوتر، سالن چند منظوره، هفت باب اتاق اداری است، در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با زیر‌بنای هزار و 910 متر مربع احداث شده است.
حسین اسدیپور اظهار داشت: برای ساخت این طرح بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، پروژه‌های احداثی تحویلی مهر ماه در سطح استان لرستان را 27 پروژه اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه‌ها همزمان با آغاز مدارس آماده بهره‌برداری هستند.
مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان لرستان با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان لرستان که اول خردادماه برگزار شد، تصریح کرد: بنابر آخرین ارزیابیها از این جشنواره، تعهدات خیران مدرسه‌ساز استان 349 میلیارد ریال است.
اسدی‌پور اظهار داشت: این تعهدات 168 هزار مترمربع زمین، تامین 393 میلیون تومان هزینه تجهیزات و تامین 54 میلیارد ریال برای فضاهای ورزشی و تجهیزات است.
550 خیر مدرسه ساز شامل 425 خیر مدرسه ساز مرد، 103 خیر مدرسه ساز زن و 22 خیر مدرسه ساز حقوقی در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول