اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان:

300 بسته غذایی بین محرومین گلپایگانی توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: 300 بسته غذایی بین محرومین گلپایگانی توزیع شده است.

300 بسته غذایی بین محرومین گلپایگانی توزیع شد
حمید رضا کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گلپایگان امسال نیز مانند سال‌های گذشته با الگوبرداری از سنت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و با استفاده از توانمندی خیرین و داوطلبان هلال احمر اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های غذایی بین محرومان در ماه مبارک رمضان کرده است.
وی افزود: طرح همای رحمت با مشارکت خیرین شهرستان در پایگاه‌های داوطلبی مساجد، ادارات اجرا شد و تعداد 300 بسته غذایی بین محرومین توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان تصریح کرد: در طرح همای رحمت یکصد میلیون ریال جمع‌آوری شد و بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، قند و شکر، خرما، ماکارونی و چای، شیر تهیه و بین نیازمندان روستایی در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) توزیع شد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان در راستای اهداف بشر دوستانه خود و با تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب در مورد کمک به مردم مسلمان سومالی اقدام به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های نماز جمعه، پایگاهای داوطلبی مساجد و میادین اصلی شهر کرده است.
کریمیان تصریح کرد: تاکنون مبلغ 100 میلیون ریال به صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر واریز شده است.
وی گفت: شماره حساب 99999 بانک ملی به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

*900سبد غذایی در شب‎های قدر بین محرومان توزیع شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز اظهار داشت: 900 سبد غذایی از سوی این کمیته هم‌زمان با شب‎های پربرکت و پرفیض قدر بین محرومان این شهرستان توزیع شده است.
محمد رضا اردستانی در ادامه اظهار داشت: این سبدهای غذایی در قالب طرح اطعام و اکرام توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بین محرومان، مستضعفان و مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع شده است.
وی ضمن قدردانی از مردم این شهرستان در کمک و توجه به ایتام و مستضعفان در بیان ارزش ریالی این سبدهای غذایی تصریح کرد: ارزش ریالی سبدهای غذایی که همراه با 3500 پرس غذا در بین900 خانوار نیازمند توزیع شد 110 میلیون ریال بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز افزود: این سبدهای غذایی شامل اقلامی از جمله برنج، گوشت، روغن ، خرما، پنیر و سایر مواد خوراکی مورد نیاز مردم در این ماه پربرکت است.
وی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان امسال خیرین نطنزی مبلغ 400 میلیون ریال کمک‎های نقدی خود را برای اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام اهدا کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول