اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد:

37 دانش‌آموز یزدی برترین‌های فرهنگی کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: 37 دانش‌آموزان استان یزد مقام برتر مسابقات فرهنگی و هنری کشور را کسب کردند.

37 دانش‌آموز یزدی برترین‌های فرهنگی کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، محمد انتظاری اظهار داشت: امسال 37 نفر از دانش‌آموزان استان یزد مقام برتر مسابقات فرهنگی و هنری کشور را کسب کردند.
وی افزود: در رشته ادبی شامل مطالعه و تحقیق، شعر و داستان 22 نفر از دانش‌آموزان استان یزد موفق به کسب رتبه نخست در این رشته‌ها شدند.
انتظاری همچنین عنوان کرد: در رشته هنرهای آوایی و در رشته هنرهای تجسمی، دستی و فیلم کوتاه در بخش خواهران و برادران نیز 15 نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.
وی افزود: گروه سرود دبیرستان پسرانه جوادالائمه ناحیه 2 یزد نیز موفق به کسب مقام برتر کشور شد.
انتظاری خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان در مسابقات ادبی 19 تا 27 شهریورماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان و مراسم تجلیل از برگزیدگان برگزیده در مسابقات هنری 23 شهریورماه در محل اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار خواهد شد.
به گزارش فارس، این مسابقات در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان و غنیسازی اوقات فراغت آنها هر سال در سطوح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار میشود و مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در رشته‌های هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، ادبی، هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه با حضور 4هزار نفر از دانش‌آموزان 16 شهرستان و منطقه استان در مقاطع مختلف تحصیلی در هفته دوم اردیبهشت‌ماه برگزار شد و آثار نفرات اول هر رشته و جنسیت به دبیرخانه مسابقات کشوری ارسال شد که 37 نفر از دانش‌آموزان استان مقام برتر مسابقات فرهنگی و هنری کشوری را کسب کردند.
انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول