اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت:

ورزش جیرفت رو به افول است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت: ورزش جیرفت رو به افول و ورزش مسئله مهمی است و خانواده‌ها باید از اهمیت آن آگاه شده و در سبد سلامتی خود قرار دهند.

ورزش جیرفت رو به افول است
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید محمد‌رشید در جلسه شورای ورزش شهرستان ‌جیرفت اظهار داشت: به دلیل به روز نبودن‌ امکانات ورزشی، کمبود بودجه‌، عدم وجود امکانات تکنیکال، عدم استفاده از علوم روز دنیا و فضای کافی برای همه افراد متقاضی، ورزش در این شهرستان رو به افول است.
وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که موجب عدم پیشرفت و عقب‌ماندگی ورزش در جیرفت شده، کمبود همایش‌ها‌، جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی است.
محمدرشید ابراز داشت‌: در ماه مبارک رمضان دو جام کارکنان دولت و آزاد برگزار شد که از افتخارات شهرستان است.
وی تعداد این مسابقات را کم عنوان کرد و افزود: فینال این مسابقات امشب برگزار میشود، اما این کافی نیست و باید سعی کنیم، این مسابقات در حجم بیشتر و در رشته‌های بیشتری برگزار شود.
محمدرشید تصریح کرد: فراهم نبودن بسته‌های ورزشی در فضای پارک‌ها و راه‌‌اندازی ورزش‌هایی که برای تفریح می‌تواند در پارک‌ها مورد استفاده قرار گیرد، یک مشکل بزرگ است که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: طبق تقسیم‌بندی که در سال 85 توسط مجلس شورای اسلامی انجام شد، ورزش به چند دسته تقسیم شده است که در شهرستان جیرفت چند بند از آن از جمله آموزش ورزش‌هایی مانند شنا‌،‍ ژیمناستیک و دو و میدانی به سرعت لاکپشتی با تولیت آموزش پرورش برگزار میشود.
محمدرشید از ناهماهنگی در سیستم ورزشی گله کرد و گفت: ورزش در جایگاه حرفه‌ای خود نیست و کلا در اختیار دولت است.
وی با اشاره به گردش مالی و بودجه 40 میلیارد تومانی فوتبال مرکز استان کرمان ابراز داشت: اگر نیمی از این بودجه به بدنه ورزش استان در سایر رشته‌ها تزریق شود، شاهد تغییرات بزرگی هستیم.
محمدرشید بیان داشت: از ابتدای ورود من به‌ اداره تربیت بدنی جیرفت مبلغی در حدود 7 میلیون تومان به حساب این نهاد واریز شده که حتی کفاف قند و چای کارکنان اداره را هم نمی‌دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول