اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جمع‌آوری فطریه روزده‌دارن؛

132 پایگاه جمع‌آوری فطریه در کرمان مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: به منظور جمع‌آوری فطریه روزده‌دارن استان کرمان، 132 پایگاه از سوی کمیته امداد مستقر می‌شود.

132 پایگاه جمع‌آوری فطریه در کرمان مستقر می‌شود
غلامرضا حسنخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات هم‌استانی‌ها اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هر سال پایگاه‌هایی را برای جمع‌آوری فطریه روزه‌داران در سطح استان برپا می‌کند.
وی بیان داشت: سال جاری نیز 132 پایگاه در سطح استان کرمان آماده دریافت وجوهات مردمی هستند.
حسنخانی افزود: از این تعداد 120 پایگاه به صورت ثابت در سطح شهر و در محل برگزاری نماز عید سعید فطر و 32 پایگاه نیز در دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر هستند.
وی با اشاره به برپایی 11 پایگاه در شهر کرمان تصریح کرد: در روستاها و دهستان‌ها نیز صندوق‌های دریافت فطریه روزه در مساجد برپا شده و وجوهات توسط امام جماعت آن منطقه جمع‌‌آوری می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای محرومان همان منطقه هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران و نوعدوستان برای کمک به قحطی‌زدگان سومالی و آزادی زندانیان نیازمند در نظر گرفته شده است.
حسنخانی با اشاره به مبلغ فطریه جمع‌آوری شده در سال‌ گذشته گفت: در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 339 میلیون و 262 هزار و 550 ریال برای فطریه عام و 51 میلیون و 678 هزار و 300 ریال سهم سادات در استان کرمان جمع‌آوری شد.
وی بیان داشت: همچنین 33 میلیون و 956 هزار ریال کفاره عمد، 588 هزار و 840 هزار ریال کفاره غیرعمد در سال 89 جمع‌آوری شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول