اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لشکر 22 کردستان:

تأسی از قرآن زمینه‌ساز عزت مسلمین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لشکر 22 بیت المقدس کردستان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در بین مذاهب مختلف اسلامی، گفت: تأسی از قرآن و عترت زمینه‌ساز عزت مسلمین است.

تأسی از قرآن زمینه‌ساز عزت مسلمین است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام منصور امجدیان در مراسم اختتامیه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان، اظهار داشت: عمل به آیات قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع) باید در زندگی همه مسلمانان نمود داشته و در اولویت امور قرار گیرد.
وی با اشاره به برکات ماه رمضان برای روزه‌داران و ارتقای معنویات در جامعه اسلامی، افزود: تأسی از قرآن و عترت رسول‌الله(ص) زمینه‌ساز تعالی و عزت مسلمین در عرصه‌های مختلف است.
نماینده ولی‌فقیه در لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر رعایت احکام و شرایع اسلامی و توجه همه جانبه به معارف والای دین مبین اسلام، تصریح کرد: رؤیت ماه و حکم حاکم شرع از ضروریات اعلام اعیاد و حلول ماه‌های قمری بوده و باید همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی از آن تبعیت کنند.
معاون عقیدتی سیاسی لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان نیز در ادامه این مراسم، اظهار داشت: با توجه به رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وظایف محوله و مأموریت‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به منظور نشر آموزه‌های قرآنی و معارف اسلامی در بین نیروهای کادر وظیفه در طول سال به ویژه ایام و مناسبت‌های مذهبی از جمله ماه رمضان برنامه‌ها و کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود.
وجیه الله‌الهیاری خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در مجموع 14 کلاس آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی، تجوید و تفسیر، 9 کلاس آموزش اخلاق و معارف اسلامی و 4 محفل بزرگ انس با قرآن با حضور علما و روحانیون برجسته حوزه‌های علمیه، اساتید مجرب دانشگاهی و قاریان برجسته استانی برگزار شد که خوشبختانه از استقبال بی‌نظیر پاسداران و سربازان لشکر برخوردار شد.
در پایان این مراسم نیز از فعالان و خادمان قرآنی و افرادی که در مسابقات قرآن و احکام ویژه ماه مبارک رمضان عناوین برتر را کسب کرده بودند، تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول