اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

برخی ارزش‌های اسلامی را خدشه‌دار می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوادث فتنه پس از انتخابات در کشور بعضی از افراد در دامن استکبار قرار گرفتند و بر ارزش‌های اسلامی و انسانی خدشه وارد کردند.

برخی ارزش‌های اسلامی را خدشه‌دار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در افتتاح پروژه‌های سربیشه ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دولت رجایی و باهنر اظهار داشت: ساده‌زیستی و خدمت‌رسانی به مردم از ویژگیهای بارز این دو شهید بزرگوار بود.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی طاغوت ادامه داد: هرچند طاغوت در اشکال مختلف هنوز وجود دارد ولی افراد با بصیرت باید به خوبی آنها را تشخیص دهند چرا که در حوادث فتنه پس از انتخابات در کشور بعضی از این افراد در دامن استکبار قرار گرفتند و بر ارزش‌های اسلامی و انسانی خدشه وارد کردند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شعر باید در خدمت ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی باشد، اظهار داشت: همه موفقیت‌هایی را که تا کنون کسب کرده‌ایم بدون تردید حاصل خون پاک شهدا است زیرا نظام جمهوری اسلامی بر خون پاک شهدا استوار شده است.
رشید با اشاره به اینکه 1600 شهید، 3600 نفر جانباز و200 آزاده سرافزار در استان وجود دارد، گفت: ساماندهی گلزار شهدا امری بسیار مهم است و در سال 89 برای ساماندهی گلزار شهدا 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه خدمات دولت‌های نهم و دهم بسیار برجسته و تحول‌آفرین بوده است، یادآور شد: تا کنون اعتبارات بسیار خوبی برای ساماندهی گلزار شهدا در استان اختصاص یافته است.
استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: یکصد میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای حوزه راه و ترابری استان اختصاص یافته است که پروژه محور سربیشه به ماهیرود و استان فراه افغانستان یکی از پروژه‌های مهم در حوزه راه و ترابری است.
رشید افزود:16 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه از محل اعتبارت توسعه افغانستان و 15 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی برای اجرای بخش داخلی این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: اجرای این پروژه سبب تحول بسیار زیادی در استان و شهرستان سربیشه در زمینه ترانزیت کالا می‌شود از این رو پیگیری‌های لازم برای اجرای این پروژه مهم و استراتژیک تا بهره‌برداری از آن انجام می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول