اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

با ترور افراد ملت ایران منسجم‎تر می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: دشمنان می‎خواهند با ترور شخصیت‎ها به مقابله با ملت ایران بپردازند غافل از اینکه ملت ما منسجم‌تر می‎شوند.

با ترور افراد ملت ایران منسجم‎تر می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در گرگان اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که بازگشت همه به سوی خدا است لذا هیچ قدرتی نمی‎تواند در برابر این منطق، به مقابله برخیزد.
وی از حضرت علی (ع) به عنوان اسوه صبر و استقامت یاد کرد و افزود: 25 سال صبر و تحمل آن حضرت سبب شد اسلام آن گونه که خدا می‎خواست بماند و امروز آثار و برکات آن در سراسر دنیا مخصوصاً در خاورمیانه به چشم می‎خورد که چگونه استقامت و پایداری توانسته در برابر استکبار قد علم کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) نیز با تاسی از فرمایشات امیر مومنان، استکبار را به چالش بکشاند، خاطرنشان کرد: هوشیاری امام از یک طرف و بیداری مردم از طرف دیگر توانست رژیم پهلوی را سرنگون کند.
وی همچنین به ویژگی‎های شهید رجایی پرداخت و بیان داشت: استکبار ستیزی، دشمن‎شناسی و از همه مهم‎تر خدمت‎گذاری برای مردم، سبب شد تا این ملت هیچ گاه این شخصیت برجسته را از یاد نبرد.
 قندهاری با بیان اینکه هرکسی در مقابل این تفکر بایستد به ذلت کشیده خواهد شد، گفت: خدا به صابران بشارت داده که در برابر مصائب مقاومت کنند و کسانی از این آزمایش الهی سربلند بیرون می‎آیند که صبر را پیشه خود کرده باشند.
وی با بیان اینکه دولت احمدی‎نژاد در مسیر دولت شهید رجایی حرکت می‎کند، خاطرنشان کرد: کسی که خدایی می‎اندیشد و خود را نمی‎بیند اینگونه در دل‎ها جای می‎گیرد که بعد از سال‎ها هنوز مردم می‌خواهند در انتخاب رئیس جمهورشان به دنبال مردی از جنس خودشان باشند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول