اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

عملیات‌ها علیه پژاک با کمترین خطایی انجام شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: عملیات‌ها علیه پژاک با کمترین خطایی انجام شده است.

عملیات‌ها علیه پژاک با کمترین خطایی انجام شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، مهدی مهدوی نژاد در آستانه برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار عاصمی و همرزمانش با اشاره به ویژگی‌های مردم قم اظهار داشت: قمی‌ها مردمانی ولایتمدار، شجاع، با بصیرت و آگاه هستند که با خلق حماسه‌هایی همچون 19 دی 56 و 27 مهر 89  ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.
وی افزود: این مردم در دوران دفاع مقدس در مجموعه‌ای به نام لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع)، به دفاع از ایران اسلامی پرداخته و در حفظ انقلاب و نظام رشادت‌های بسیاری از خود به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: کارنامه زرین و درخشان لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) به عنوان لشکر همیشه پیروز و خط شکن در تاریخ به ثبت رسیده و این امر محقق نشده جز با وجود جوانان متدین و ولایتمدار شهر مقدس قم که همچنان نیز در راه حفظ نظام و انقلاب از خود جانفشانی می‌کنند.
مهدوی نژاد گفت: با توجه به تغییر و تحول سازمانی، لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) به سپاه علی بن ابیطالب(ع) با لشکرهای عملیاتی تبدیل شد و توانست بازوی محکمی برای نیروی زمینی سپاه در عملیات‌های مرزی باشد.
وی افزود: با توجه به واگذاری ماموریت، یکی از لشکرهای عملیاتی این سپاه در شمال غرب کشور مستقر شد و توانست در پاکسازی منطقه از حضور عناصر ضد انقلاب، گروهک پژاک مشارکت فعال داشته باشد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: در درگیری‌های صورت گرفته هیچ یک از نیروهای لشکر عملیاتی سپاه استان قم دچار حادثه نشدند، لیکن عزیزانی از اطلاعات سپاه که عهده‌دار شناسایی منطقه بودند به واسطه برخورد با تله انفجاری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی افزود: البته شهادت این عزیزانی که نیمی از آنان در دوران جنگ تحمیلی حضوری فعال داشتند، قطعا به واسطه توفیقاتی بوده که در زندگی داشته‌اند.
مهدوی‌نژاد سرداران شهید عاصمی، احمدی تبار، جمراسی را افرادی خودساخته دانست و گفت: جوانانی همچون موسوی نژاد، خبیر و صحرایی در کنار این عزیزان راه و روش را یاد گرفته و خود را به خیل عظیم شهدا رساندند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم به تلاش اسرائیل و آمریکا در تضعیف نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همانگونه که آمریکا، اسرائیل را برای تسلط بر منطقه خاورمیانه ایجاد کردند تا هرگز ملت مسلمان و کشورهای اسلامی به قدرتی علیه استکبار تبدیل نشود، با تشکیل و حمایت از گروهک‌هایی همچون پ ک ک به دنبال تضعیف دولت‌های مرکزی کشورهای ترکیه، سوریه و ایران بوده، تا به نوعی یک منطقه آزاد تابع خود را در منطقه ایجاد کنند.
وی افزود: تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم در ایران مستقر است، هیچگاه اجازه اینگونه توطئه‌ها را به استکبار نخواهد داد.
مهدوی‌نژاد با بیان اینکه مردم کردستان علاقمند به نظام هستند، اظهار داشت: تشکیل کشوری به نام کردستان سیاستی است که آمریکا و اسرائیل با بهره‌گیری از گروهک پژاک برای تضعیف کشورهای منطقه پیش گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در مناطق کردستان و مناطق شمال غرب به دلیل اینکه خون بی‌گناهی در منطقه ریخته نشود، در عملیات‌ها علیه پژاک در کمترین خطایی اقدام شده است، اظهار داشت: آمال و آرزوی همه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت است و هیچ باکی نسبت به شهادت وجود ندارد و این مسئله اصلی ترس دشمن در برابر ایران است.
وی با بیان اینکه مردم قدرشناس هستند و قدر شهیدان را می‌دانند، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکرهای آن شهدا شکوهی همچون تشییع شهدای دوران دفاع مقدس را در ذهن تداعی می‌کرد و این نشان از قدرشناسی مردم است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول