اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

202 نفر اشتغالزایی در کهگیلویه ایجاد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: همزمان با اجرای پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه، 202 نفر اشتغالزایی در این شهرستان ایجاد شد.

202 نفر اشتغالزایی در کهگیلویه ایجاد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الا‌سلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس، 47 پروژه عمرانی با اعتبار 67 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: از مجموع این پروژه‌ها، 43 پروژه با اعتبار 60 میلیارد ریال افتتاح و چهار پروژه با اعتبار 7 میلیارد ریال عملیات اجرای آن آغاز شد.
‌فرماندار کهگیلویه در آیین افتتاح 10 طرح به نیابت از دیگر طرح‌ها، افزود: این پروژه‌ها به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان دولت، شهیدان رجایی و شهید باهنر افتتاح و یا کلنگ‌زنی شدند.
 وی اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های زیربنایی، ورزشی، کشاورزی، صنعت، خدمات، فرهنگی و بهداشت و درمان است و برای 202 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
نصرت‌الله انصاری، احداث کانال آبرسانی، آبیاری تحت فشار و پمپاژ آب کشاورزی، مرغداری گوشتی، بهسازی قنات، سه سالن ورزشی، ساماندهی گلزار شهدا، برق‌رسانی و اصلاح شبکه برق‌رسانی را برخی از طرح‌های افتتاحی این شهرستان نام برد.
‌وی، آسفالت راه‌های روستایی، پل روستای گاودانه، پل 90 متری چاروسا، پل 100متری تنگ چویل، مخزن هزار متر مکعبی راک، فاز اول مجتمع آبرسانی عالی طیب، اجرای طرح‌های هادی روستایی، اصلاح شبکه آبرسانی دهدشت و روستاهای اطراف را از دیگر طرح‌های افتتاحی برشمرد.
‌فرماندار کهگیلویه گازرسانی به چندین روستا و احداث مخزن آب را از طرح‌های کلنگ‌زنی هفته دولت در شهرستان کهگیلویه ذکر کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول