اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی خبر داد:

رشد 15 درصدی درآمدهای عمومی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی از رشد 15 درصدی درآمدهای عمومی خراسان جنوبی در سال 89 و رشد 9 درصدی این درآمدها در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رشد 15 درصدی درآمدهای عمومی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مهدی رمضانی ظهر امروز در نشست خبری مدیران اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با اصحاب رسانه اظهار داشت: در قسمت درآمدهای عمومی نسبت به درآمدهای مصوب در سال گذشته رشد 26 درصدی و در پنج ماهه نخست سال جاری نیز رشد پنج درصدی را تجربه کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 85 درصد درآمدهای استان از محل درآمدهای مالیاتی است، تصریح کرد: ما امسال شاهد رشد درآمدهای مالیاتی در استان بودیم.
مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی به پرداخت‌های استان در سال 89 اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 220 میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای و تملک و دارایی سرمایه‌ای به دستگاه‌های اجرایی استان توسط این مجموعه پرداخت شده است.
رمضانی ادامه داد: همچنین در بخش اعتبارات هزینه‌ای حدود 70 میلیارد تومان در سال گذشته از طریق این سازمان پرداخت شده است که شامل صد درصد بودجه هزینه‌ای استانی و 24 درصد ردیف‌های هزینه‌ای است همچنین کمتر از یک درصد اعتبارات هزینه‌ای در استان جذب نشده است.
وی اظهار داشت: همچنین 150 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی علاوه بر اعتبارات ملی به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شده است که این رقم 86 درصد بودجه تملک استانی و 69 درصدی طرح‌های ملی استانی شده است و این غیر از بودجه‌های ملی است.
مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی از اختصاص 64 میلیارد تومان اعتبار تملک و دارایی از محل بودجه‌های ملی به استان خبر داد.
رمضانی به فعالیت‌های این مجموعه در بخش هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 98 درصد جمعیت استان فرم اطلاعات اقتصادی خانوار خود را تکمیل و در سامانه مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام/ص20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول