اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

مردم امروز فقط خدمت میخواهند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداربوشهر گفت:‌ دیگر در فرهنگ این مردم میتینگ‌های سیاسی، اغتشاشات، درگیری‌های خیابانی و مسائل فردی و رابطه پسر و دختر در دانشگاه‌ها و بحث‌های حاشیه‌ای به اسم توسعه سیاسی معنی ندارد و مردم امروز فقط خدمت می‌خواهند.

مردم امروز فقط خدمت میخواهند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمد‌حسین زارع ‌در مراسم تقدیر از 150 نفر از مدیران و کارمندان نمونه دشتی اظهار داشت: جای تاسف دارد که هنوز عید فطر آن جایگاه خودش را در کشور ما و حتی در محافل رسمی بدست نیاورده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر عید سعید فطر را بزرگ‌ترین عید مسلمانان عنوان کرد و افزود: همه کشورهای عربی و اسلامی  عید فطر را حداقل یک هفته تا 10 روز تعطیلی دارند و این عید را به عنوان مهم‌ترین عید مسلمانان می‌دانند امیدوارم این امر در کشور ما به عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمانان جا بیفتد‌.
وی مردم دشتی را به عنوان پر افتخارترین مردم استان بوشهر دانست و ادامه داد: مردم دشتی با اصالت‌ترین، مذهبی‌ترین، مومن‌ترین و متدین‌ترین مردم دراین استان هستند.
زارع گفت: دشتی قم استان بوشهر و بیشتر از آن قم استان‌های جنوبی و جنوب کشور است و همه مردم دشتی افتخار می‌کنند که دارای علما و شخصیت‌های هستند که در حد مرجع، مجتهد و مسئولان نظام هستند و در اقصی نقاط کشور به آن‌ها افتخار می‌کنند و برای ما مردم استان بوشهر افتخار است.
وی عنوان کرد: در هشتم شهریور 60 شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرینه امام، انقلاب و رهبری و دو سوی علم، تقوا و خدمت به شهادت رسیدند.
زارع گفت: راه شهیدان رجایی و باهنر راه اصلی و اصیل دولتمردان است و اگر کسی از این خط و مش خارج شود قطعا" درخط شهیدان نیست.
وی افزود: وقتی شهادت در راه خدمت برای ما افتخار باشد یعنی تحریم‌ها، تهدیدها، سختی‌ها دراراده استوار ما برای خدمت بی‌تاثیر است و جهاد، تلاش نوکری مردم  و فروتنی در مقابل مردم الفبا و ابتدای این راه نورانی و طولانی است و جوهره اولیه این راه است.
معاون استاندار بوشهر خاطر‌نشان کرد: هفته دولت بهانه و فرصت مغتنمی است تا مردم عزیز ما با نتایج  بخشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند.
زارع افزود: هفته دولت  فرصتی است برای نمایش توانمندی و قدرت نظام جمهوری اسلامی با افتتاح طرح‌های بزرگی که در کشور در حال افتتاح است و فرصتی مناسبی است تا دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و برای همگان تشریح تا زوایای مختلف خدمات گسترده خادمان مردم روشن شود.
وی گفت: هفته دولت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه‌ای را به جهانیان نشان می‌دهد.
زارع ادامه داد: فلسفه نام‌گذاری هفته دولت درایام شهادت دو مرد خاکی و آسمانی شهیدان رجایی و باهنر ترویج فرهنگ خدمت بی‌منت به مردم است.
وی افزود: این راه و همین روشی است که این دولت با افتخار دارد انجام می‌دهد و خدمت بی‌منت در دولت‌های نهم و دهم به عنوان سرلوحه و پیشانی و نشانه افتخار خدمتگزاری به مردم است.
این مقام مسئول گفت: هر چند عمر دولت شهیدان رجایی و با هنر کوتاه بود اما انصافا نام و یاد این دو عزیز بزرگوار برای همیشه تاریخ جاوادنه است و یکی از علت‌های جاودانگی نام دولت شهید رجایی این بود که دولت شهید رجایی در سخت‌ترین برهه انقلاب کارش را آغاز کرد.
وی افزود: دولت شهید رجایی درمقطع بسیار حساسی از جنگ ‌و‌ در شرایطی که تمام عناصر ضد انقلاب، گروهک‌ها، منافقین‌، کوموله دموکرات و گروه‌های مختلفی که علیه انقلاب داشتند فعالیت های مسلحانه می‌کردند خدمت موفق به مردم کرد.
زارع عنوان کرد: دولت ‌احمدی‌نژاد با وجود همه سختی‌ها، تحریم‌ها، تهدید‌ها و فتنه‌هایی که وجود داشت ‌خدمت بی‌منت به مردم کرد و در این خدمات موفق بوده است.
وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسات مختلف و تائیدات ایشان از کار این دولت نشان موفقیت این دولت است و یقین داشته باشید نام این دولت هم برای همیشه به‌ خاطر خدماتی که به مردم عزیز کرد جاودانه می‌ماند.
زارع تصریح کرد: رمز موفقیت دولت احمدی‌نژاد مثل دولت شهید رجایی در کسب دستاوردهای مهم و بزرگ مردم بود.
وی ادامه داد: دولتی می‌تواند اقتدار داشته باشد که جایگاه مردمی داشته باشد و دولتی می‌توان خوب کار کند که پایگاه و جایگاه در بین مردم داشته و رمز موفقیت دولت همین فروتنی درمقابل مردم و مردم داری است.
زارع گفت: امروز هم بر ما مسئولان فرض است که برنامه‌های خودمان را همسو با نیازها و مطالبات مردم ساماندهی، سازماندهی و برنامه‌ریزی کنیم.
وی خاطر‌نشان کرد: دولت احمدی‌نژاد جنس مطالبات مردم را تغییر داد.
زارع افزود: مطالبات مردم این است که از ما خدمت، برق، آب، کارخانه و ایجاد شغل می‌خواهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر اظهار کرد: دیگر در فرهنگ این مردم میتینگ‌های سیاسی، اغتشاشات،‌ درگیری‌های خیابانی و مسائل فردی و رابطه پسر و دختر در دانشگاه‌ها و بحث‌های حاشیه‌ای به اسم توسعه سیاسی معنی ندارد و مردم امروز فقط خدمت می‌خواهند.
وی گفت: دولت طرح هدفمندسازی یارانه را برای توزیع عادلانه ثروت ملی با توان شجاعت و شهامت‌ اجرا کرد.
این مقام مسئول اضافه کرد: قبل از اجرای این طرح سود و یارانه کالا و خدمات و توزیع ثروت مملکت به جیب یک کمتر از اقلیتی به عنوان مرفهین جامعه می‌رفت ولی با اجرای این طرح که هنوز هم اول این راه هستیم، این ثروت عادلانه بین همه اعضا به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر و محروم در حال توزیع است.
زارع اضافه کرد: دولت احمدی‌نژاد جلوگیری از هدر رفت انرژی کشور را اجرا کرد طرحی که چقدر می‌توانست عواقب سیاسی و اجتماعیی آن هم قبل از انتخابات برای دولت داشته باشد.
وی ادامه داد: بنزی با ارزان‌ترین قیمت از کشور قاچاق می‌شد و با چند‌ برابر قیمت آن را در کشورهای دیگر می‌فروختند.
زارع گفت: اگر یک موضع‌گیری سیاسی علیه یک کشوری می‌کردیم فورا" ما را تحریم بنزین می‌کردند زیر بنزین در ایران نبود اما این طرح موجب شد که ما پالایشگاه بنزین را احداث و خودکفا بشویم و اصلا نیاز به آن‌ها نداریم و سود آن بین جامعه برای اجرای طرح عمرانی توزیع می‌شود.
وی به بخش مسکن مهر در دولت اشاره کرد و بیان کرد: دولت در زمینه مسکن مهر نمادی از مهرورزی را در کشور اجرا کرد و این موجب شادی مردم محروم و کسانی بود که برای مسکن در کشور با مشکل مواجه بودند و مسکن یک بحران در کشور بود.
در این جلسه ضمن تجلیل از کارمندان نمونه و نفرات و دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی از اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری دشتی نیز تقدیر شد.
‌شبکه بهداشت و درمان دشتی برای دومین سال متوالی به عنوان اداره نمونه انتخاب شد و ادارات کار و امور اجتماعی ‌و دارایی مشترکا دوم و ادارات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی مشترکا سوم شدند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول