اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم:

تشکل هنرمندان در قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: ایجاد تشکل هنرمندان و آموزش معطوف به اشتغال دو برنامه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم در بخش حمایت از هنرمندان است.

تشکل هنرمندان در قم ایجاد می‌شود
علیرضا ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حمایت این اداره‌کل از هنرمندان استان اظهار داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت تولید، بازاریابی، توزیع و فروش آثار تولیدی این هنرمندان به کار می‌برد.
وی ادامه داد: ایجاد تشکل هنرمندان و تعاونی فراگیر، ایجاد اشتغال پایدار و آموزش معطوف به اشتغال دو برنامه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم در حمایت از هنرمندان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای آموزش اقشار مختلف توسط هنرمندان تصریح کرد: آموزش به زندانیان توسط تعاونی نام‌برده آغاز شده است و محصولات تولید شده نیز خریداری می‌شود.
ارجمندی عنوان کرد: در تلاش هستیم که هر چند هنر با هم یک تعاونی فراگیر تشکیل دهند و بحث آموزش را دنبال کنند.

* ایجاد بستر آموزشی در زمینه سنگ‌های قیمتی در قم
وی گفت: با توجه به اینکه سنگ‌های قیمتی در استان ظرفیت خوبی را ایجاد کرده است به دنبال این هستیم که توسعه آموزش تراش سنگ‌های قیمتی را در استان ایجاد کنیم، چرا که این آموز‌ش‌ها معطوف به اشتغال است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم ابراز داشت: مذاکراتی با بخش خصوصی صورت گرفته است و مرکز آموزشی برای ارائه آموزش‌های لازم تاسیس شده است.
ارجمندی عنوان داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی انجام اقدامات لازم برای بیمه شدن تمام هنرمندان، شرکت در نمایشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت هنرمندان را دنبال می‌‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول