اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح پل10 دهنه مرحوم ریخته‌گرزاده تبادکان

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین روز هفته دولت، پل ورودی روستای شرشر تبادکان در مراسمی با حضور فرماندار مشهد و سه تن از نمایندگان این شهر در مجلس افتتاح شد.

افتتاح پل10 دهنه مرحوم ریخته‌گرزاده تبادکان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، حسن موحدیان، فرماندار مشهد در مراسم بهره‌برداری از این پل با تقدیر از ایثارگری مرحوم جلال ریخته‌گرزاده برای نجات قربانیان حادثه سیل شرشر این پل را به نام آن مرحوم نامگذاری کرد.
موحدیان در ادامه با اشاره به سیل اخیر بقمچ خطاب به نمایندگان حاضر در مراسم اظهار داشت: چندین نقطه حادثه‌خیز دیگر مشابه ورودی روستای شرشر در اطراف مشهد وجود دارد که برای رفع خطر احتمالی این مسیرها نیازمند اقدامات پیشگیرانه  و  بازسازی جاده‌ها هستیم، این اقدامات نیز نیازمند بودجه بوده و  تلاش ویژه نمایندگان را می‌طلبد.
پس از این سخنان آرین‌منش، کریمی و شریعتی نمایندگان مشهد نیز هر کدام در سخنانی از مسئولان اجرایی این پروژه  تشکر کردند.
محمد پارسا، رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مشهد نیز در حاشیه این مراسم درباره مشخصات پل ورودی روستای شرشر گفت: پروژه ساخت یک دستگاه پل 50 متری 10 دهنه به عرض هشت متر در ورودی روستای شرشر با اعتباری حدود 145 میلیون تومان هزینه دربرداشت.
وی افزود: 7 هزار مترمکعب عملیات خاکی، 680 مترمکعب بتن ریزی، 1300 مترمربع قالب‌بندی و 200 تن آسفالت‌ریزی از دیگر اقدامات انجام شده در طول زمان اجرای این پروژه بود.
وی گفت: رفع نقطه حادثه‌خیز منطقه و حفظ جان ساکنین شرشر از سیل دلایل اصلی اجرای این پروژه بود.
مرحوم جلال ریخته‌گرزاده راننده جرثقیلی بود که به هنگام سیل عید فطر سال 1388 به کمک یک خانواده در محاصره سیل رفت اما خود نیز در این حادثه جان باخت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول