اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

حاکمان بی‌خاصیت غرب در تحریم ایران رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: نظام ننگین سلطه‌گر جهانی و در راس آنها حاکمان بی‌خاصیت و نظام آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی گوی سبقت را با تحریم‌های چند جانبه از یکدیگر ربودند.

حاکمان بی‌خاصیت غرب در تحریم ایران رقابت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در آستانه سالروز تاسیس پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب به ویژه شهدای پدافند هوایی و هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودانه‌ای برای دولت‌های بعد از خود به ویژه دولت نهم و دهم شدند.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در 32 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد در مقاطع مختلف به ویژه در این مقطع با رویکردهای درست دولت نهم و دهم به دستاوردهای اثرگذاری دست یافته است که این موهبت الهی و اقتدار و عظمت بر هیچ کس پوشیده نیست.
استاندار خراسان جنوبی افزود: این امر سبب شد موفقیت‌های بی‌نظیری در عرصه‌های مختلف با بازگشت به هویت دینی و پیروی از منویات ولایت فقیه کسب کنیم.
رشید ادامه داد: مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یمن امنیت پایدار در کشور امکان‌پذیر شد و امروز نیروهای مسلح ما در میدان‌های مختلف مقتدرانه و با تکیه بر باورهای دینی و تقویت خودباوری و امید به آینده و گسترش نوآوری و شکوفایی هسته‌ای و پیشرفت در زمینه نانو تکنولوژی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و همواره آماده و بیدارند.
وی با اشاره به دستاوردهای نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند گفت: دشمن کینه‌توز با تحریم‌های گسترده در بخش‌های مختلف لحظه‌ای برای مقابله با ارزش‌های اسلامی در طول سال‌های گذشته از پا ننشست.
استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دشمنان کینه‌توز چون نظام جمهوری اسلامی ایران را مهم‌ترین عامل برای سلطه ننگین خود می‌دانستند با تمام قوا در مقابل این نظام مردمی ایستادند و در مقطعی از تاریخ انقلاب 8 سال جنگ نابرابر را بر ایران تحمیل کردند و تحریم‌های گسترده‌ای را در مقاطع مختلف به اجرا گذاشتند.
رشید ادامه داد: نظام ننگین سلطه‌گر جهانی و در راس آنها حاکمان بی‌خاصیت و نظام آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی گوی سبقت را با تحریم‌های چند جانبه از یکدیگر ربودند و قطعنامه‌هایی را در عرصه بین‌المللی یکی پس از دیگری علیه ما صادر کردند و تا امروز لحظه‌ای در عزم خود در این زمینه سستی راه نداده‌اند و با بهره‌گیری از مزدوران داخلی و بعضی حاکمان بی‌خاصیت منطقه هرچه در توان داشتند بروز دادند.
وی افزود: با وجود همه این تلاش‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و دفاعی در راس کشورهای جهان است و ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری یک لحظه از گسترش انقلاب اسلامی از پا ننشستند و همه موفقیت‌های به دست آمده در عرصه‌های مختلف حاصل این امر است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون پیشرفت صنعت دفاعی، ماهواره و ساخت موشک‌های مختلف و هواپیماها گفت: همه این پیشرفت‌ها به دست نیروهای داخلی صورت گرفته و این امر تحولی جدی در عرصه بین‌المللی در زمینه موقیعت کشور ما ایجاد کرده است.
وی افزود: حضور ناوگان دریایی ایران برای نخستین بار در کانال سوئز نشان داد با اقتدار کامل برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچگاه از پا نخواهیم نشست.
رشید تصریح کرد: با وحدت و یکپارچگی بین اعضای شورای تامین استان و اقداماتی که در مقابله با اشرار صورت گرفته استان خراسان جنوبی از نظر امنیت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد که این امر بستری مناسب در شرق کشور برای آبادانی و سرمایه‌گذاری مورد نظر فراهم کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول