اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی لرستان:

885 هزار هکتار اراضی لرستان را مراتع تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان لرستان گفت: 885 هزار هکتار اراضی لرستان را مراتع تشکیل می‌دهند.

885 هزار هکتار اراضی لرستان را مراتع تشکیل می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اصغر سپهوند پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید منابع طبیعی پلدختر منابع طبیعی را بستر حیات دانست و گفت: منابع طبیعی در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارای اهمیت است و هیچ دینی به اندازه اسلام بر حفظ منابع طبیعی تاکید ندارد.
وی افزود: استفاده درست از منابع طبیعی منجر به توسعه پایدار می‌شود و اهمیت این منابع در جلوگیری از بروز بحران‌های زیست محیطی و نقش آن در توسعه پایدار کشور انکارناپذیر است.
سپهوند با بیان این که انسان به حیات طبیعی وابسته است، گفت: انسان با استفاده از توسعه پایدار می‌تواند به اهداف عالیه خود که همانا حفظ و نگهداری منابع طبیعی است کمک کند.
معاون پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان لرستان افزود: منابع طبیعی مبنی بر آموزه‌های دینی بسیار حیاتی و ارزشمند است و اهمیت منابع طبیعی و تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی نیازمند اطلاع‌رسانی، ترویج و آموزش‌های گسترده است.
با حضور معاون پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان لرستان، مدیر جهاد کشاورزی و پرسنل اداره منابع طبیعی پلدختر رییس جدید این اداره معرفی شد.
در ادامه سیاوش میرزایی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر معرفی و از زحمات بهمن رشنو رئیس سابق این اداره تقدیر شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول