اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش حجم سفرهای جاده‌ای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: پیش‌بینی میکنیم از صبح روز عید سعید فطر تعداد سفرهای برون شهری پس از یک توقف یکماهه افزایش چشمگیری داشته باشد.

افزایش حجم سفرهای جاده‌ای خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی حمل و نقل خراسان جنوبی، مهدی حسینی افزود: دو دهه پایانی شهریورماه که مصادف است با اتمام ماه مبارک رمضان و تعطیلات ویژه عید سعید فطر پیش‌بینی می‌‌شود یکی از پر تقاضاترین دوره‌ها برای سفرهای جاده‌ای باشد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان با بیان اینکه مرحله نخست سفرهای تابستانی از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شد و تا روز اول ماه مبارک رمضان ادامه داشت، افزود: پیش‌بینی میکنیم از صبح روز عید سعید فطر تعداد سفرهای برون شهری پس از یک توقف یکماهه افزایش چشمگیری داشته باشد‌.
حسینی تاکید کرد: بدون شک گروه کثیری از مردم با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید از این دوره زمانی برای سفر تابستانی خود استفاده می‌کنند ولی ازدحام بیش از حد خودرو در محورهای مواصلاتی می‌طلبد مسافرین با رعایت اصول صحیح رانندگی، احتمال بروز سوانح ناگوار در جاده‌ها را کاهش دهند.‏
وی با اشاره به آغاز دومین مرحله سفرهای تابستانی گفت: امروز با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته در بین اعضای کمیته ایمنی حمل و نقل استان برای سفرهای بین شهری و استفاده حداکثری از توان عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، حضور بیوقفه و ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران پیش‌بینی شده و همپوشانی لازم و کامل در سطح جاده‌ها وجود دارد که امید است با رعایت قوانین و مقررات توسط هم‌استانی‌ها شاهد سفرهای ایمن، روان و با نشاطی باشیم‌.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: انحراف به چپ، سرعت و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، سبقت غیر مجاز و توجه نداشتن به فاصله قانونی از علل مهم وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی بوده که امید است با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی بوده‌ایم و این امر به طور قطع و یقین مرهون رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی هموطنان بوده است در این مرحله نیز شاهد حوادث ناگوار نباشیم .
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول