اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه دفتر ایمنی شرکت برق خراسان شمالی:

طوفان به شبکه‌های برق شیروان خسارت زد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: وقوع طوفان و سیل اخیر در شهرستان شیروان، یک میلیارد ریال به تأسیسات و شبکه‌های برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

طوفان به شبکه‌های برق شیروان خسارت زد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، سیدجواد حسینی اظهار داشت: طوفان هفته گذشته در شیروان که از روستای "زوارم" آغاز و سپس شهر شیروان و روستاهای "حسین‌آباد"، "خانلق"، "رشوانلو"،" امیر آباد" و "گلیان" را هم  درگیر ساخته بود، یک میلیارد ریال به تأسیسات مسیر خسارت وارد کرد.
وی طول مسیر متأثر از این طوفان و سیل را 60 کیلومتر عنوان کرد و افزود: در این رابطه 2 فیدر اصلی و 2 مسیر اصلی شبکه برای ساعاتی قطع شد و 9 تیر سیمانی و بخشی از شبکه 20 کیلو ولت و فشار ضعف نیز آسیب دید.
حسینی سرعت این طوفان را 70 کیلومتر در ساعت اعلام و اظهار داشت: با توجه به اینکه وقوع این حادثه پیش بینی شده بود، تمام گروه‌های اتفاقات و تعمیرات شبکه برق شیروان در آماده باش به سر می‌بردند و بلافاصله پس از حادثه 20 نفر از پرسنل به منطقه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت عمل و هشیاری مأموران رفع عیب، خاموشی در این روستاها چند ساعت بیشتر دوام نداشت و شبکه‌های برق روستاهای یاد شده تا آخرین ساعات همان روز رفع عیب شد.
بر پایه این خبر، در سال جاری این نخستین حادثه منجر به خسارت با این وسعت در شهرستان  شیروان بوده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول