اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اورژانس 115 محمودآباد:

کارمندان محمودآبادی آموزش امدادرسانی میبینند

خبرگزاری فارس: سرپرست اورژانس 115 محمودآباد گفت: کارمندان محمودآبادی آموزش امدادرسانی میبینند.

کارمندان محمودآبادی آموزش امدادرسانی میبینند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی تریاژ و انتقال بیمار با حضور پرسنل اورژانس 115 در مرکز محمودآباد برگزار شد.
سرپرست اورژانس 115 محمودآباد در حاشیه این کارگاه آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر از برگزاری موفقیت‌آمیز کارگاه آموزشی تریاژ و انتقال بیمار خبر داد.
حمیدرضا فرنیا با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به اینکه در بحران‌ها و تصادفات جرحی، سرعت عمل یکی از اصلی‌ترین کارها است و حرف اول را در امدادرسانی به این نوع حوادث و اتفاقات می‌زند نیاز به دسته‌بندی حادثه‌دیدگان است که از این رو اقدام به برگزاری این کارگاه کردیم.
سرپرست اورژانس 115 محمودآباد تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی مباحث علمی مطرح و راهکارهای مناسب برای بهبود عملکردهای اورژانس ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه مقرر شد یک تیم آموزشی با تهیه سی دی آموزش همگانی و فیلم‌های آموزشی برای کلاس‌های آموزش همگانی که در آینده نزدیک در سطح شهرستان برگزار میشود، آمادگی لازم را داشته باشند.
سرپرست اورژانس 115 محمودآباد با بیان اینکه به‌زودی دوره آموزش همگانی برای کارکنان ادارات شهرستان برگزار می‌شود، افزود: در بسیاری از تصادفات گروهی جامعه نیازمند آموزش همگانی برای کمک‌های اولیه به مصدومان است، به همین علت اورژانس محمودآباد در نخستین اقدام آموزش همگانی را با همکاری فرمانداری شهرستان برای آموزش به کارکنان دولت در دستور کار خود دارد.
فرنیا مدت برگزاری این دوره را 10 ساعت آموزش تئوری و عملی به مدت سه روز اعلام کرد.
سرپرست اورژانس 115 محمودآباد درباره کارگاه آموزشی انتقال بیمار اظهار داشت: در این کارگاه انتقال مناسب بیمار به ویژه بیماران تصادفی و آسیب‌دیدگی ناشی از سقوط عملا به نیروهای این مرکز آموزش داده شد که شور و اشتیاق پرسنل جوان این مرکز درباره یادگیری بهتر آموزش‌ها جالب توجه بود.
به گزارش فارس، مرکز اورژانس محمودآباد از جوان‌ترین ادارات شهرستان محمودآباد است و در چند سال اخیر رتبه برتر استان را در انجام وظایف محوله به دست آورد.
انتهای پیام/ص20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول