به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهدی خان سالار اظهار داشت: ارتباطات درون سازمانی باید به طور مجدد تعریف شود و فعالیتهای این بیمارستان به صورت متمرکز درآید.
وی بیان کرد: حوزه فعالیتهای روابط عمومی و فرهنگی باید تفکیک شده و در مجموع پاسخگویی به مطالبات مردم و جلب رضایتمندی مراجعان به بهترین شکل ممکن انجام و بستر خدماترسانی مطلوب در تمام ابعاد فراهم شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به اهمیت بیمارستان نمازی به عنوان قطب درمانی جنوب کشور گفت: فعالیتهای قابل توجهی با حضور اساتید برجسته دانشگاه در این بیمارستان انجام میشود که پیوند اعضا از جمله آنهاست.
اکبر اجرایی افزود: ارائه خدمات متنوع درمانی در بیمارستان نمازی با حضور اساتید برجسته از خصوصیاتی بوده که کمتر بیمارستانی در جنوب کشور دارای آن است.
وی بیان کرد: بر این اساس روابط عمومی باید در اطلاعرسانی خدماتی که در این مرکز درمانی ارائه میشود، پیشتاز باشد.
اجرایی گفت: با توجه به ارائه خدمات با تعرفه دولتی در بیمارستان نمازی شیراز، این مرکز برای جذب بیمار نیاز به تبلیغ ندارد و حتی گاهی در صورت انجام تبلیغات مجبور به ارائه خدماتی بیشتر از امکانات موجود و افزایش بار مالی بیمارستان میشود، اما اطلاعرسانی در زمینه خدمات ارزندهای که در بیمارستان انجام میشود، ضروری است.
انتهای پیام/آ30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.