اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 14 پروژه عمرانی در خرمبید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت 14 پروژه عمرانی در خرمبید با اعتباری بالغ بر 6510 میلیون ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

افتتاح 14 پروژه عمرانی در خرمبید
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمبید، فرماندار این شهرستان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل یک پروژه آبرسانی، یک پروژه کشاورزی، یک سالن ورزشی و احداث پنج ساختمان دهیاری، سه بوستان روستایی، یک ساختمان آتش‌نشانی روستایی، زمین والیبال روستایی و طرح توسعه تفرجگاه قصر یعقوب بوده است.
داوود ایوبی بیان کرد: سالن سقف کوتاه ورزشی صفاشهر در زمینی به مساحت 360 مترمربع و زیربنای 300 مترمربع شامل سالن، رختکن و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به فارس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس شورای اداری شهرستان خرمبید بیان کرد: آبرسانی به روستاهای قاضیان، قصریعقوب و بیان با اعتبار یک‌هزار و 700 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی ششمین روز هفته دولت بود.
ایوبی اضافه کرد: این طرح شامل لوله‌گذاری 505 کیلومتر و احداث یک مخزن بتنی 200 مترمکعبی و احداث جاده به طول نیم کیلومتر است.
وی تعداد مشترکان این طرح را 287 خانوار عنوان کرد و افزود: همچنین طرح یک گلخانه صیفی با مساحت 7 هزار مترمربع شامل چهار سالن به متراژ 5 هزار و 200 مترمربع که از نوع سازه گالوانیزه با پوشش دولایه پلاستیک و سوخت گاز طبیعی با سیستم آبیاری قطره‌ای با اعتبار 2 هزار و 150 میلیون ریال از محل تسهیلات بنگاه‌های زود بازده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرمبید ادامه داد: در این روز احداث پنج ساختمان ده‌یاری با اعتبار 700 میلیون ریال در روستاهای قشلاق، مشکان، دلو نظر، قاضیان و دنیچه خیر و احداث سه بوستان روستایی با اعتبار 430 میلیون ریال در روستاهای قشلاق، مشکان، انارک و یک زمین والیبال با اعتبار 20 میلیون ریال در روستای مشکان و طرح توسعه تفرجگاه قصر یعقوب با اعتبار 160 میلیون ریال و احداث ساختمان آتش نشانی روستای مشکان با اعتبار 200 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.
شهرستان خرمبید در شمال فارس و صفاشهر مرکز آن در فاصله 187 کیلومتری شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول