اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز قم:

نماز عید فطر موجب هراس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: اتحاد و انسجام مسلمین در اقامه نماز عید فطر هراس دشمنان را به دنبال دارد.

نماز عید فطر موجب هراس دشمنان می‌شود
حجت‌الاسلام احمد احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم نماز عید فطر را از جمله نمازهایی عنوان کرد که در زمان ظهور امام عصر (عج) بر تمام مسلمین واجب می‌شود.
وی به آثار و برکات فراوان اقامه نماز عید فطر در روز عید اشاره کرد و بیان داشت: این نماز که از سوی نبی اکرم (ص) به مسلمین توصیه شده از ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: مسلمین جهان یک ماه پس از روزه‌داری در مساجد اجتماع کرده و با خلوص نیت در صف‌هایی منظم به اقامه نماز می‌پردازند.
وی حضور در نماز عید فطر را شادی‌آفرین دانست و تصریح کرد: اقامه نماز عید فطر موجب نشاط و آرامش روحی مسلمانان می‌شود.
احسانی با تاکید براینکه نماز عید فطر باید قبل از اذان ظهر اقامه شود، ابراز داشت: مسلمانان از نخستین ساعات صبح روز عید فطر به مساجد رفته و با خدای خود راز و نیاز می‌کنند.
وی بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر تاکید کرد و گفت: نماز عید فطر به جز ابعاد اجتماعی و فرهنگی، نشانه اتحاد مسلمین در برابر شیاطین و مستکبرین جهان است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم به بعد اقتصادی عید فطر اشاره و بیان کرد: مسلمین با شرکت در نماز عید فطر، میزان فطریه‌ای را که از قبل تعیین شده به نیازمندان هدیه می‌کنند.
وی تاکید کرد: مسلمین با اجتماع بزرگ در نماز عید فطر امسال نباید برادران و خواهران دینی خود را در سومالی فراموش کنند و نسبت به نجات آنها از وضعیت تاسف بار قحطی اهتمام داشته باشند.
احسانی عنوان کرد: روزه‌داران با شرکت منسجم و متحد در نماز عید فطر، خاضعانه مقابل پروردگار عالم ایستاده و نشان می‌دهند مومنین همواره بیدار هستند و بر دندان تمام توطئه‌گران جهان مشتی محکم می‌زنند.
وی تاکید کرد: نماز عید فطر به صورت دسته جمعی که نشان از همبستگی مسلمانان در جهان دارد هراس و وحشت در دشمنان ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول