اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ششم تا هشتم مهر ماه صورت می‌گیرد؛

حضور تیم قم در مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: تیم قم در مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

حضور تیم قم در مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور مهر ماه امسال در شهرستان کرمان برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از ششم تا هشتم مهر ماه در این شهرستان برای کسب عنوان قهرمانی کشور به رقابت می‌پردازند.
بر اساس اعلام انجمن طناب‌کشی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، هیئت انجمن‌های ورزشی استان‌های علاقه‌مند تا تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه جاری فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کنند.
طناب‌کشی در حال حاضر در قالب انجمن به عنوان زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم فعالیت می‌کند و انتظار این است که ورزشکاران قمی این رشته ورزشی بتوانند عنوان شایسته را در این دوره از مسابقات کسب کنند.
ورزشکاران رشته طناب‌کشی قم در حالی خود را آماده شرکت در مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور می‌کنند که طناب‌کشی از جمله رشته‌های ورزشی پر استعداد در قم است که حتی قم سابقه قهرمانی کشور را نیز در این رشته ورزشی دارد.
موفقیت در عرصه رقابت‌های قهرمانی کشور، مسابقات قهرمانی کارمندان دولت و همچنین پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی روستاییان و عشایر کشور از جمله افتخاراتی است که ورزشکاران طناب‌کشی قم در سال‌های اخیر آن را به دست آورده‌اند.
در حال حاضر عباس چیانه از چهره‌های مطرح این رشته ورزشی و از مربیان دارای مدرک معتبر مسئول کمیته طناب‌کشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که سابقه مربیگری تیم‌های طناب‌کشی مردان و بانوان استان قم را نیز دارد.
موفقیت‌های ورزشکاران رشته طناب‌کشی استان قم در رشته ورزشی طناب‌کشی تنها به این مهم پایان نمی‌پذیرد زیرا در سال‌های اخیر ورزشکاران قمی در تیم‌های ملی طناب‌کشی مردان و بانوان کشورمان نیز حضور موفقی داشته‌اند.
اخیرا نیز مسابقات طناب‌کشی قم برگزار شد و طی آن تیم‌های فعال استان قم با هدف شناسایی نیروهای مستعد و توانمند این رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در آن ورزشکاران قوی و نیرومندی در قالب تیم‌های مختلف به میدان رفتند که حضورشان موجب جذابیت مسابقات شده بود.
در پایان رقابت نزدیک و جذاب تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات طناب‌کشی قهرمانی استان قم، در نهایت این ورزشکاران تیم طناب‌کشی شهر آفتاب قم بودند که بالاتر از سایر تیم‌های شرکت‌کننده موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای استانی شدند.
برترین‌های رقابت‌های طناب‌کشی قهرمانی استان قم در حالی معرفی شدند که تیم‌های شرکت‌کننده در سالن ورزشی شهید بیطرفان با یکدیگر به رقابت پرداختند و این مسابقات علاوه بر اینکه قهرمانی استان بود، جنبه انتخابی تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور را نیز داشت و در سطح بسیار بالایی به انجام رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول