اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

نفت‌سوز کردن خودروها نیاز به کار کارشناسی دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: نفت‌سوز کردن خودروها نیازمند کار کارشناسی و اخذ مجوز‌های کشوری است.

نفت‌سوز کردن خودروها نیاز به کار کارشناسی دارد
ایرج بیگدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در تامین و مصرف نفت ‌سفید به صورت خانگی دچار مشکلاتی هستیم که با اختصاص نفت‌ سفید برای مصرف خودروها بر دامنه مشکلات افزوده می‌شود.
وی بیان داشت: ‌درخواست شرکت و موسسه مربوط به نفت‌سوز کردن خودروها را به ستاد سوخت، حمل و نقل و بهینه‌سازی ارسال می‌کنیم تا بعد از جمع‌بندی نظرات کارشناسی نظر نهایی در این زمینه اعلام شود.
این مسئول هرگونه تبلیغات در مورد نفت‌سوز کردن خودروها را غیر‌قانونی اعلام کرد و افزود: ‌دستگاه‌های ذی‌صلاح باید جلوی تبلیغات را در این زمینه بگیرند تا بدون اخذ مجوز رسمی نمایندگی اقدام به ثبت نام و یا وعده دوگانه سوز کردن خودروها به نفت سفید ندهند.
بیگلدلو ادامه داد‌: ‌تا زمانی که ستاد سوخت در این زمینه نظر نهایی خود را اعلام نکرده که بعید به نظر می‌رسد نظر ارائه شده مثبت باشد، شرکت درخواست کننده نباید به کارهای غیر‌قانونی در تبلیغات و جذب نمایندگی اقدام کند.
معاون استاندار اردبیل در ادامه ضرورت ذخیره‌سازی نفت سفید در مناطق روستایی را به همراه مراکز تولیدی و نانوایی‌ها با همراهی دهیاری‌ها ضروری اعلام کرد و از شرکت نفت خواست به عاملان فروش در ابتدای واگذاری مجوز فروش نفت سفید در روستاها و دهستان‌ها سوخت رایگان عرضه کند تا پس از کسب درآمد عاملین فروش مبلغ مورد نظر را به شرکت نفت پرداخت کنند.
این مسئول با اعلام نظر مخالف در مورد صدور مجوز برای مرکز اسقاط خودرو در خلخال گفت: در استان دو مرکز اسقاط خودرو وجود دارد که فعالیت آنها به دلیل ناهمخوانی عرضه و تقاضا با مشکلاتی مواجه شده و نیازی نیست مرکز سومی به این مجموعه اضافه شود.
وی هرگونه افزایش کرایه حمل سیمان را منوط به تصمیم ستاد تنظیم بازار دانست و افزود: ‌با بررسی‌های اولیه و جمع‌بندی نظرات کارشناسی و درخواست انجمن صنفی سیمان اردبیل باید پیشنهاد 10 تا 15 درصد افزایش نرخ کرایه حمل و نقل سیمان مطرح شود تا در ستاد تنظیم بازار به صورت قانونی این افزایش اعمال و ابلاغ شود.
بیگدلو ضرورت آسفالت ورودی و خروجی جایگاه مقدس اردبیلی را یادآور شد و اظهار داشت: ‌شهرداری با بررسی رمپ این مسیر به سرعت باید نسبت به آسفالت ورودی و خروجی جایگاه سی‌ان‌جی مقدس اردبیلی اقدام کند.
وی در پایان سخنان خود از نامه‌نگاری با ستاد حمل و نقل سوخت در ارتباط با تعیین وضعیت ابطال کارت آژانس‌داران، مشخص شدن شرایط دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های آژانس و 100 درخواست سهمیه دوگانه‌سوز کردن خودروی روحانیون خبر داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول