اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

اعظم بزرگی در گفت‌وگو با فارس:

کتاب «انحنای باریک طلایی» راهی جشنواره داستان‌نویسی رضوی می‌شود

خبرگزاری فارس: یک نویسنده از اتمام نگارش کتاب «انحنای باریک طلایی» برای گروه سنی بزرگسالان و حضور آن در جشنواره داستان‌نویسی رضوی خبر داد.

کتاب «انحنای باریک طلایی» راهی جشنواره داستان‌نویسی رضوی می‌شود
اعظم بزرگی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص تازه‌ترین اثر زیر چاپ و در دست نگارش خود، اظهار داشت: چندی پیش کتاب «اینجا مرده‌ها را خاک نمی‌کنند» در جشنواره «قصه‌نویسی و تصویرگری کتاب کودک و نوجوان» به عنوان اثر برگزیده منتخب شد.

وی با بیان اینکه این اثر برای گروه سنی نوجوان بزودی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود، اضافه کرد: مضمون کتاب «اینجا مرده‌ها را خاک نمی‌کنند» به 2 جوان ایرانی که برای کار به کشور ژاپن سفر کرده مربوط می‌شود.

بزرگی ادامه داد: در طول سفر برای این دو جوان ایرانی اتفاقات و مشکلاتی رخ می‌دهد که در کتاب «اینجا مرده‌ها را خاک نمی‌کنند» بیان شده است، همچنین این اثر بزودی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و بر روی گیشه‌های کتاب‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

وی در ر خصوص تازه‌ترین اثر در دست نگارش خود، بیان کرد: در گذشته 3 عنوان کتاب با عناوینی همچون «صورتی و قهوه‌ای»، «درختی که برگ‌هایش را غورت داد» و «راز خواب سمور آبی» را برای گروه سنی کودکان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپردم که بزودی از سوی این انتشارات منتشر می‌شود.

بزرگی بیان کرد: هم‌اکنون به نگارش داستان کوتاهی با نام «انحنای باریک طلایی» برای گروه سنی بزرگسال می‌پردازم که مضمون آن به سفر دختری مربوط می‌شود که مادر خود را با ویلچر به مشهد برده و در این سفر اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد.

وی در پایان، اضافه کرد: نگارش کتاب «انحنای باریک طلایی» رو به پایان است که بزودی آن را برای شرکت در جشنواره داستان‌نویسی رضوی ارسال خواهم کرد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول