اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

جایگاه‌داران سیان‌جی از اموال عمومی سوء‌استفاده نکنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ جایگاه‌داران سی‌ان‌جی از اموال عمومی و دولتی سوء‌استفاده نکرده و با احساس مسئولیت بیشتر انجام وظیفه کنند.

جایگاه‌داران سیان‌جی از اموال عمومی سوء‌استفاده نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ‌ایرج بیگدلو صبح امروز در جلسه ستاد سوخت استان اردبیل با انتقاد شدید از رفتار و حرکت برخی جایگاه‌داران در پرداخت نکردن بدهی‌های خود به شرکت گاز و تعطیلی جایگاه‌ها‌ اظهار داشت: ‌این نهایت کم‌لطفی و سوءاستفاده است که جایگاه‌دار ما با کمترین هزینه صاحب جایگاه سی‌ان‌جی شود و با فروش نقدی سوخت حاضر نباشد که نرخ گاز مصرفی خود را پرداخت کند.
وی یادآور شد:‌ با آسیب‌شناسی انجام شده در مورد جایگاه‌های تعطیل شده به مواردی برخورد کردیم که در یک جمع‌بندی به نظر می‌رسد 80 درصد علل و عوامل تعطیلی این جایگاه‌ها، جایگاه‌داران هستند که خود را ملزم به پرداخت هزینه سوخت مصرفی نمی‌کنند.
این مسئول بیان داشت:‌ عده‌ای از صاحبان این جایگاه‌ها چنان تسامح و تساهلی را انجام می‌دهند که گویی دولت به آنها بدهکار است و باید ما همیشه با اصرار و التماس از صاحبان این واحد‌ها بخواهیم که به فعالیت خود ادامه دهند، در حالی که خود جایگاه‌داران در برخی از موارد به وظایف خود آشنا نیستند.
وی بیان داشت:‌ شایسته نیست با سوء‌استفاده و پرداخت نشدن هزینه سوخت مصرفی که رقم آن نقدی و به موقع دریافت می‌شود اموال دولتی را که تنها در استان اردبیل در حوزه جایگاه‌های سی‌‌ان‌جی بیش از 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده تعطیل کرده و بدون ‌استفاده رها کنیم.
بیگدلو اظهار داشت: ‌دولت برای هر جایگاهی حداقل یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به صورت رایگان انجام داده تا هم سوخت مورد نیاز مردم به سرعت تامین و تحویل شده و از طرفی دیگر زمینه اشتغال در این جایگاه‌ها فراهم شود اما عده‌ای همچنان بر طبل سوء استفاده از این حقوق مسلم بیت‌المال می‌زنند و ساز مخالفت می‌نوازند.
وی در مورد جایگاه‌های سی‌ان‌‌جی سرعین گفت: د‌ر حال حاضر دو جایگاه سی‌ان‌جی در این شهر به دلیل عدم پرداخت هزینه سوخت مصرفی تعطیل شده و یک مورد نیز در آستانه تعطیلی است و این برای شهر گردشگری سرعین مایه تاسف و نگرانی است.
بیگدلو ابراز داشت:‌ از شرکت گاز درخواست می‌کنیم با توجه به در پیش ‌بودن تعطیلات پایان فصل تابستان و حجم زیاد سفر‌ها به شهر سرعین با اخذ تعهد دو مورد از جایگاه‌های سی‌‌ان‌جی را به طور موقت بازگشایی کرده سپس در ایام مناسب بر اساس شرایط و قوانین اگر دعوا و شکایتی نیز مطرح است در مراجع قضایی طرح کنیم.
وی ادامه داد: ‌این دو جایگاه در شهر سرعین باید در 10 روز آینده به صورت شبانه‌روزی باز بوده و به مسافران و گردشگران ارائه خدمات کنند و صاحبان این جایگاه‌ها  نیز باید تعهد کنند که از محل درآمد خود بدهی شرکت گاز را پرداخت کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول