اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

رعایت حجاب زمینه‌ساز حضور بانوان در عرصه‌های مختلف

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه رعایت حجاب زمینه‌ساز حضور بانوان در عرصه‌های مختلف است، گفت: رعایت این مهم موجب حفظ شأن و شخصیت بانوان می‌شود.

رعایت حجاب زمینه‌ساز حضور بانوان در عرصه‌های مختلف
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فاطمه ابوالهادی ظهر امروز در دومین نشست شورای حجاب و عفاف این اداره کل در سنندج گزارشی از اقدامات شورا و پیگیری‌های صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسه قبل را ارائه کرد و اظهار داشت: این اداره کل به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌های مختلفی را انجام و در دست اجرا دارد.
وی در این نشست بر تهیه اقلام تبلیغی از جمله تهیه کتب و سی دی آموزشی با موضوع حجاب و عفاف و توزیع آن در بین دانش‌آموزان، برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری برای کارکنان و برگزاری نشست‌هایی پیرامون تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.
وی ادامه داد: در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف بخشنامه‌ای با این موضوع به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شد و تمامی معاونان پرورشی نسبت به برنامه‌ریزی و توجیه دانش‌آموزان در فعالیت‌های تابستانی در خصوص حجاب و عفاف ملزم شدند.
مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی ویژه حجاب و عفاف، ادامه داد: با تشکیل این نشست‌ها گفتمان‌های دینی به منظور پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان و توجیه خانواده‌ها اجرا می‌شود.
ابوالهادی یادآور شد: این نشست‌ها در طول سال‌ تحصیلی با استفاده از اساتید مجرب و مربیان با تجربه د زمینه مسائل دینی ادامه دارد.
در این جلسه مقرر شد، اقلام تبلیغی از قبیل بروشور و مطالبی پیرامون حجاب و عفاف تهیه و بین مراجعین توزیع شود.
همچنین برگزاری اردوهای کاروان راهیان نور با حضور کارکنان آموزش و پرورش و خانواده‌های آنان، تشویق کارمندان نمونه در بحث حجاب و عفاف، بازدید از واحدهای آموزشی و اداری و نظارت بر رعایت شئون اسلامی و برگزاری دوره‌های آموزشی حجاب و عفاف با حضور مدیران مدارس از دیگر برنامه‌هایی بود که در این نشست بر اجرای آن تاکید شد.
در ادامه جلسه برنامه‌های شورای حجاب و عفاف اداره کل و برگزاری نشست‌هایی با هدف توسعه فرهنگ حجاب و عفاف مورد بررسی قرار گرفت و بر طرح موضوع حجاب و عفاف در جلسات آموزش خانواده با حضور اولیای دانش‌آموزان نیز تاکید شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول