اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی کاشان:

2 طرح ورزشی در مشکات افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی کاشان از بهره‌برداری و افتتاح دو طرح ورزشی در شهر مشکات از توابع این شهرستان خبر داد.

2 طرح ورزشی در مشکات افتتاح شد
حسین حیدریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان این طرح‌ها را شامل سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن فوتبال شهر مشکات دانست.
وی گفت: سالن ورزشی چند منظوره شهر مشکات یکی از دو طرح مصوبه دور اول سفر ریاست جمهوری به شهرستان کاشان است که با یکهزار و 200 مترمربع مساحت شامل سالن ورزشی چندمنظوره ورزش‌های توپی، سایت اداری و رختکن است که با 450 میلیون تومان هزینه از محل سهم اعتبارات تربیت بدنی احداث شده ‌است‌. 
رئیس اداره تربیت بدنی کاشان تصریح کرد: زمین چمن فوتبال شهر مشکات نیز با 40 میلیون تومان هزینه از محل اعتبارات استانداری و ستاد حوادث غیرمترقبه استان اصفهان آماده و همزمان با سالن ورزشی چند منظوره این شهر به بهره‌برداری رسید.
وی در ادامه با اشاره به هفت طرح ورزشی نیمه‌تمام تربیت بدنی کاشان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در قالب اعتبارات تملک دارایی استانی و ملی در حال احداث است.
به گفته وی از این تعداد سه طرح نیمه‌تمام تربیت بدنی کاشان با تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود و چهار طرح دیگر طی سال‌های 91 و92 به بهره‌برداری می‌رسد‌. 
حیدری یادآور شد: سالن ورزشی چندمنظوره توپی شهر بَرزُک کاشان، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید ناصر فکری و استخر شنای مجموعه امیرکبیر کاشان را از جمله طرح‌هایی است که تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.
به گفته وی سالن ورزشی چندمنظوره شهر بَرزُک کاشان، به مساحت یکه‌زار و 500 مترمربع زیربنا و 600 میلیون تومان هزینه از محل اعتبارات استانی و اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان در حال احداث است.
وی افزود: عملیات زیرسازی و نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان با 500 میلیون تومان انجام شده و عملیات احداث رختکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سکوهای تماشاگران و محوطه‌سازی این ورزشگاه نیز با 500 میلیون تومان هزینه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد. 
حیدری اضافه کرد: با صرف یک میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات ملی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین هزینه بازسازی تأسیسات و استخر شنای مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان را بیش از یک میلیارد تومان و زمان افتتاح و بهره‌برداری از آن را تا پایان سال جاری ذکر کرد.
به گفته وی طرح‌های زمین چمن شهر قمصر کاشان، سالن ورزشی قدیرزاده، سالن ورزشی لتحر و سرای ورزشکاران را چهار طرح نیمه‌تمام است که طی سال‌های 91 و 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول