اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری و پابند در فینال؛

قهرمان فوتسال گرگان امشب مشخص می‏شود

خبرگزاری فارس: تیم‏های شهرداری گرگان و شهدای پابند امشب با برگزاری دیدار فینال، قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان را مشخص می‏کنند.

قهرمان فوتسال گرگان امشب مشخص می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، راس ساعت 22:30 در سالن امام خمینی(ره) شهرستان گرگان بین تیم‏های شهرداری گرگان و شهدای پابند برگزار می‏شود.
در مرحله نیمه‏نهایی این رقابت‏ها تیم شهرداری گرگان در یک دیدار تماشایی با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم گروه‏قرآن امام خمینی (ره) جلین به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم شهدای پابند با ارائه یک بازی زیبا و برتری چهار بر یک مقابل تیم فتودیجیتال صبا، راهی دیدار فینال و حریف تیم شهرداری گرگان شد.
از نکات جالب توجه مرحله نیمه‏نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان استفاده از اسکوربرد جدید برای این رقابت‏ها بود، همچنین حضور حدود 2 هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره)، شور و هیجان خاصی را به مسابقات مرحله نیمه‏نهایی بخشیده بود.
یقیناً دیدار فینال با حضور تماشاگران پرشور تیم شهدای پابند و همچنین حضور آرمان اسداللهی در این تیم و در آن سوی میدان تیم شهرداری گرگان با حضور بازیکنانی نظیر ابوذر تازیکه که تاکنون بهترین دروازه‏بان مسابقات بوده و عباس عبداللهی، جواد بابایی، رضا موسوی و دیگر بازیکنانش، رقابتی دیدنی خواهد یود.
تجربه بازیکنان تیم شهرداری گرگان و جوانی و تحرک تیم شهدای پابند، یقیناً دیدار زیبایی را برای تماشاگران رقم خواهد زد.
گفتنی است؛ مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان با حضور 72 تیم در 24 گروه سه تیمی در دور مقدماتی آغاز شد که از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود کردند، از بین این 24 تیم، هشت تیم بنا به قرعه استراحت مستقیم به مرحله یک‏هشتم نهایی راه یافتند و 16 تیم دیگر با برگزاری دیدارهای حذفی، هشت تیم دیگر مرحله یک‏هشتم را مشخص کردند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول