اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت میگرفت؛

افتتاح 40 پروژه عمرانی در میاندوآب

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 40 پروژه عمرانی در مناطق مختلف میاندوآب به بهره‌برداری میرسد.

افتتاح 40 پروژه عمرانی در میاندوآب
مجید سیف‌حقیقت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار با فارس در میاندوآب اظهار داشت: این تعداد طرح عمرانی با هزینه کردن اعتباری به میزان 7 میلیارد و 700 میلیون تومان برای بهره‌برداری آماده شده‌اند.
وی افزود: آغاز آبرسانی به چهار روستا، افتتاح مخزن آب 15 هزار مترمکعبی به میاندوآب، افتتاح مخزن آب 10 هزار مترمکعبی به شهر چهار برج و افتتاح دو باب سالن ورزشی چند منظوره از مهم‌ترین طرح‌‌های آماده به بهره‌برداری هستند.
این مسئول به برگزاری یادواره شهدای دولت نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ فوق با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار میشود تا بیش از بیش ابعاد شخصیتی آنها به عنوان خدمتگزاران دولت مورد بررسی قرار گیرد.
سیف‌حقیقت با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف دستاوردهای زیادی دارد، یادآور شد: در طول 33 سال گذشته مسئولان اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس برای توسعه کشور گام‌های بلندی برداشتند از این ‌رو موفقیت‌های فوق باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی در ادامه به نقش موثر اصحاب رسانه در سازندگی کشور نیز اشاره کرد و گفت: رسانه‌های دلسوز داخلی باید در راستای مطرح کردن مطالبات و نیازهای مردم بین مسئولان اقدام کنند از طرف دیگر با برداشتن موانع موجود، بستر را برای ارتقای میزان خدمات‌رسانی به مردم آماده کنند.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان تبلیغات منفی علیه کشور ما انجام میدهند، اضافه کرد: دشمنان به ‌طور مستمر و انحای مختلف با به‌ کار گرفتن تریبون‌های جهانی به دنبال ایجاد اختلاف بین دولت و ملت هستند ولی باید مسئولان با جلب همکاری رسانه‌ها همه ایام سال به‌ویژه هفته دولت و دهه فجر، پیشرفت‌های رخ داده در کشور را منعکس کنند.
سیف‌حقیقت با اظهار به شکل‌گیری نگاه توسعه‌ای به مناطق محروم بعد از انقلاب، افزود: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، روند سازندگی و عمران در بخش‌های مختلف کشور حتی مناطق کم‌برخوردار نیز با شتاب و سرعت بیشتری دنبال میشود.
فرماندار میاندوآب به نامگذاری سال جاری مبنی بر جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری به برکت این نامگذاری حکیمانه، تحول‌های زیادی در حوزه عمران شهر ی و روستایی، اشتغالزایی و... ایجاد شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول