اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

کارکنان بانک‌ها آموزش مشتری‌مداری فرا گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه ارتباط دوجانه مردم و بانک‌ها را تنگاتنگ دانست و افزود: به دلیل این ارتباط نزدیک و روزانه، کارکنان بانک‌ها باید آموزش مشتری‌مداری فرا گیرند.

کارکنان بانک‌ها آموزش مشتری‌مداری فرا گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نصرت‌الله انصاری صبح امروز در جلسه کمیته امور بانکی این شهرستان مشتری‌مداری در بانک‌ها را یک اصل دانست و گفت: مشتریان سرمایه‌های ناملموس بانک‌ها و مؤسسات مالی هستند.
وی گفت: دوام و بقای بانک‌ها در گرو جلب رضایت مشتریان است و در بانکداری باید اصل بر مشتری‌مداری، حفظ مشتری و میزان وفاداری مشتری باشد.
رئیس کمیته امور بانکی شهرستان کهگیلویه افزود: اعتقاد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع در بقاء و تداوم کار و افزایش سرمایه تاثیر به‌سزایی داشته که در این راستا کارکنان بانک‌ها باید آموزش‌های مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع را فرا گیرند.
وی از دست دادن مشتری یک بانک را ناپسند و موجب فراهم آمدن سوء شهرت دانست و گفت: آموزش مستمر و تجهیز به تکنولوژی روز از مهم‌ترین راهکارهای موفقیت در این راه است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برای این که فاصله خدمات ارائه شده توسط بانک‌ها به استاندارد نزدیک شود باید آموزش‌های لازم برای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی توسط بانک‌ها به مردم ارائه شود.
وی با انتقاد از عدم بازپرداخت تسهیلات دریافتی توسط برخی از مشتریان بانک‌ها تصریح کرد: باید با اجرای راه‌کارهای سازنده از همه مشتریانی که در طول سالیان گذشته تسهیلاتی از بانک‌ها دریافت کردند و بنا به دلایلی موفق به بازپرداخت آن نشده‌اند برای گردش مطلوب و ورود دوباره به چرخه بانکداری و اقتصادی اقدام شود.
انصاری خاطرنشان کرد: گردش پول در سیستم موجب برطرف شدن مشکلات مردم، توسعه این شهرستان و ایجاد اشتغال مولد می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول