اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان منطقه آزاد اروند:

تردد خودروهای پلاک اروند هنوز در بلاتکلیفی است

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری و بازرگانی منطقه آزاد اروند گفت: باوجود پیگیری‌های انجام شده هنوز تردد خارج از محدوده خودروهای پلاک اروند از طریق مرخصی، در بلاتکلیفی قرار دارد.

تردد خودروهای پلاک اروند هنوز در بلاتکلیفی است
علیرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند به 120 کیلومتر همچنان در حال پیگیری است.
وی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در راستای تحقق و عملیاتی شدن این افزایش محدوده، ادامه داد: افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند هنوز عملیاتی نشده است.
معاون سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: اخیراً رئیس راهنمایی و رانندگی کشور بخشنامه‌ای را در راستای لغو مرخصی خودروهای مناطق آزاد ارس، کیش، قشم، چابهار، انزلی و اروند ابلاغ کرده است.
وی افزود: پیگیری‌های لازم از سوی استانداری و دبیرخانه مناطق آزاد همچنان در حال پیگیری بوده که متاسفانه هنوز نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.
موسوی تصریح کرد: امروز در راستای اصلاح یا تغییر در بخش‌نامه ابلاغ شده که شامل تمام مناطق آزاد کشور می‌شود، جلسه‌ای با معاون راهنمایی و رانندگی کشور خواهیم داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ما نیز از شرایط به‌وجود آمده ناراضی هستیم، گفت: امیدواریم مسئولان تا پایان ماه رمضان که سفرهای تابستانی افزایش می‌یابد این مشکل را برطرف کنند.
معاون سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در شهر تردد دارند، اضافه کرد: امیدواریم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در راستای اصلاح و تغییر این مصوبه اقدامات لازم را به‌عمل بیاورند.
وی اظهار داشت: تا پایان سال گذشته، یک هزار و 75 مجوز خروج از محدوده برای خودروهای وارداتی به این منطقه صادر شده است.
موسوی خاطرنشان کرد:‌ تا پایان سال گذشته یک هزار و 54 خودرو به منطقه آزاد اروند وارد شده که تا کنون برای این خودروها یک هزار و 75 مورد مجوز خروج از محدوده صادر شده است.
وی افزود: امیدواریم مسئولان قبل از پایان تابستان نسبت به تغییر این بخش‌نامه اقدام کنند و نمایندگان مردم در مجلس نیز در راستای پیگیری رفع این مشکل همکاری‌های لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول