اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

در برقراری عدالت تفاوتی بین قومیت‌ها نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت شیعه و سنی در درمیان و لزوم خدمت‌رسانی به مردم این منطقه گفت: در برقراری عدالت اجتماعی تفاوتی بین قومیت‌ها و مذاهب نیست.

در برقراری عدالت تفاوتی بین قومیت‌ها نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی صبح امروز در بازدید از روستاهای بخش قهستان شهرستان درمیان با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و وداع با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماهی است که اول آن رحمت و وسط آن مغفرت و آخرش اجابت است.
وی ادامه داد: در روز آخر ماه مبارک رمضان پرونده اعمال صفر می‌شود، یعنی هیچ گناهی در پرونده روزه‌گیران باقی نمی‌ماند و مثل روزی می‌شود که از مادر متولد شده است.
مسئول سابق رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: باید سعی کنیم در همان حالتی که ماه مبارک رمضان برایمان ایجاد کرد باقی بمانیم.
ابراهیمی همچنین خدمت به مردم محروم درمیان را دارای پاداش عظیمی خواند و افزود: اگر بنا است که کار مثبتی انجام شود برای این مردم حق‌شناس باید سریع‌تر اجرا شود.
وی با اشاره به مشکلات روستاها به ویژه در مقوله کشاورزی تاکید کرد: بخش کشاورزی مربوط به غلامرضا هادربادی رئیس جهاد کشاورزی استان است که با وجود وی مشکلات حل می‌شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برقراری عدالت اجتماعی تفاوتی بین قومیت‌ها و مذاهب نیست و همه اقشار جامعه به یک سطح از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار می‌شوند، تاکید کرد: توزیع عادلانه ثروت و امکانات یکی از اهداف نظام و دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی است.
ابراهیمی به تصویب یک‌هزار و 500 میلیارد تومان بودجه فرهنگی کشور در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ یک‌هزار و 700 میلیارد تومان بودجه قرآنی کشور در صحن مجلس تصویب شده است.
وی از تصویب بودجه دو درصدی در بودجه کل کشور ویژه مناطق محروم در مجلس خبر داد و گفت: همدلی که امروز بین مسئولان نظام وجود دارد بی‌سابقه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول